Ad Block Ad Block
娛樂
2017-05-09 06:00:00

離港工作一星期 梁烈唯怕女兒唔記得自己

分享:

剛為人父的梁烈唯(唯唯),日前到星、馬工作一星期,首次跟女兒分開這麼長時間,他表示雖然十分不捨,但為了工作也沒辦法,唯有靠看相和片「頂住」。


如果不用開工,唯唯表示會一早餵女兒飲奶和與她玩耍,事事都親力親為,「講真由囡囡出世至今,真係未試過同佢分開,因為囡囡仲細,怕我走咗一星期,返嚟佢會唔記得我,所以有時間就打番屋企視像,俾佢見到我。」


只買童裝小孩用品
今次在新加坡逗留時間較多,唯唯拍攝完就周圍行,他表示看得最多的是童裝及玩具,更笑說:「以前我一定係睇自己嘅心頭好,但而家主力係睇小朋友用品。」唯唯更打算待女兒大點,帶她到當地遊玩。


為新劇忍口
另外,唯唯為快將拍攝的邵氏網劇《飛虎極戰》,積極鍛煉身體,望以最Fit的身段示人。對於新加坡美食,向來喜歡為食的唯唯都要忍口,「唔敢食太多。」

完成新加坡拍攝工作後,唯唯即轉到大馬擔任晚宴司儀及表演嘉賓。

完成新加坡拍攝工作後,唯唯即轉到大馬擔任晚宴司儀及表演嘉賓。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受