Ad Block Ad Block
娛樂
2023-07-21 22:00:46

靈戲逼人|龔嘉欣隨時「灰飛煙滅」 羅毓儀拍刺殺場口中暑見暈

分享:
羅毓儀拍刺殺場口中暑見暈 。

羅毓儀拍刺殺場口中暑見暈 。

TVB劇集《靈戲逼人》昨晚(20日)一集劇情講述柳芳(龔嘉欣飾)尋回另一個「失落的衣箱」後,接連遭噩夢纏擾,夢中柳芳遭神秘女子周允(羅毓儀飾)大興問罪之師,周允指罵柳芳是狐狸精,並拿著較剪襲擊柳芳。另一邊廂,柳芳出現連番異變,除了發熱兼四肢無力,貪吃的她更開始冇胃口,兼不時出現「變淡」情況,被批隨時有可能「灰飛煙滅」,情況令人擔心。

現年27歲的羅毓儀(Yuki),由於天生童顏,經常在劇集飾演學生妹,並以零違和見稱;這次Yuki要收起笑容,改以兇狠一面演出,帶給觀眾新鮮感;昨晚Yuki企圖刺殺嘉欣一幕展現了歇斯底里的猙獰面,Yuki笑言拍攝沒有任何包袱,並直指今次的學生妹與以往分別頗大:「最難做係角色年紀咁細,但對愛情已經有追求,之前演學生唔會牽涉太多愛情嘢。」

 

Ad Block
龔嘉欣出動「解暑孖寶」薄荷膏+白花油。

龔嘉欣向拍檔提供「解暑孖寶」薄荷膏+白花油。

談到刺殺場口,Yuki透露拍攝當日中暑見暈,幸得嘉欣「解暑孖寶」打救:「嗰日我凌晨拍完再開外景,咁啱拍嘅鐵皮屋要行成100級樓梯先上到去,我哋拍時又係大熱天時、差唔多三十幾度,我頂唔順有啲中暑。我記得拎住把較剪攻擊嘉欣時,我對眼花晒兼見暈。但嘉欣真係超級好,佢有帶薄荷膏,佢即刻畀我聞,又幫我搽白花油,好彩有佢照顧,我等咗一陣就回復番狀態投入拍攝,好想特別多謝佢。」Yuki又笑指「刺殺」嘉欣的較剪有經過特別「設計」,所以只是望落危險:「道具手足好好,佢哋準備副道具較剪係用軟膠做嘅,就算真係拮落去都唔會整親,畀到觀眾真實感之餘,又可以安全拍攝。」

Ad Block

今晚一集,周允的神秘身份將洋蔥式逐層揭開,原來周允年青時曾跟秋姨(謝雪心飾)學大戲,秋姨更向Ivan(張振朗飾)爆出周允的悲慘過去。今晚重點場口,是周允遭父親(蕭徽勇飾)狠摑及指責,Yuki透露由於是她首個被怒摑場口,故拍攝前不無緊張:「一開始我有啲驚,諗住死啦會唔會好痛,但蕭徽勇前輩好好,佢好有經驗,佢完全知道打邊個位唔太痛之餘,又有痛嗰個效果,我同佢拍好似一Take就過咗。」

羅毓儀一改學生妹形象,以兇狠一面演出。 羅毓儀首個被怒摑場口,故拍攝前非常緊張。 龔嘉欣不時出現「變淡」情況,被批隨時有可能「灰飛煙滅」。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受