Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-07 15:35:19

頂唔順翁虹 萬綺雯作狀 伍詠薇被無綫女高層鬧到著燈

分享:
垃圾

伍姑娘為《金宵大廈2》芬姐角色刻意減磅,拍攝時更不飲水、不吃食物來演繹癲婆角色。

近日演出《金宵大廈2》最新單元《雙魚》的伍詠薇,接受林柏希主持的網上節目《月傾會》訪問,她稱為了飾演神經質阿媽芬姐,刻意減磅到成個人又凹又乾,「《金宵大廈》第一輯,我真係唔係big fan,我冇睇晒,不過我知道口碑好受歡迎!我可以參加其中,對我嚟講係少少cult cult地嘅片,幾得意,對一個演員嚟講,兩集要完成一個故事,如果寫得唔好,係好大鑊㗎!」問她會否介意要演蘇皓兒阿媽,一貫真性情的伍姑娘說:「黐線㗎!我之前做過黃宗澤阿媽啦(《飛虎之潛行極戰》)!」

垃圾

接受林柏希《月傾會》訪問,大談當年被無綫女高層羞辱。

亞視男星醉住開工

於重頭環節《大膽答 冇膽食》,林柏希首先問入行33年的伍姑娘,有否遇過令她發晒脾氣的對手,伍姑娘竟說有兩,但就沒有開名:「兩個字!男人!兩個!失蹤唔到、另一個飲醉!」男星A玩失蹤、男星B就入廠拍劇拎住汽水罐,原來入面係酒,「因為我同呢個人真係好多戲,(成浸酒除?)唔,真係汽水味囉,一身酒氣,何以我會認得你!」問佢係咪亞視年代嘅?伍姑娘話:「我仲去得邊度呀?」又結四字提示:「芳華絕代!」再問伍姑娘,最曳做過邊一件事?「最曳嗰件事咪讀中學嗰時,被迫踢入三合會囉,跟住咪1個打14個,我勁過甄子丹!」感情上面最曳呢?「溝人哋老公囉!」溝咗幾多個有婦之夫?「計唔到……計到,五個以內啦!」

回顧入行歷史,伍姑娘出身1989年亞姐,當年冠軍翁虹、亞軍萬綺雯、季軍趙靜儀,頂頭大熱嘅伍姑娘只獲「最上鏡小姐」。問佢當年最唔妥邊個?「又係兩個字呀!翁虹其實係炒作到我同佢唔啱咋嘛!冇乜特別憎,當時可能憎幾嘢咁囉,即係可能覺得你咁樣撥下啲頭髮,作狀,作狀到佢;萬綺雯『耶』一聲咁樣,作狀,即係呢啲囉!」

垃圾

伍姑娘捱義氣為林柏希食咗啖榴槤。

還原女高層羞辱事件

談到2013年她曾經離開TVB,當時報道指伍姑娘曾被女高層羞辱!林柏希叫她還原真相,「當日就喺一個conference room,約咗我開會,再傾下個角色!」伍姑娘立即女高層上身:「其實講晒㗎喇,你知唔知呀,林柏希(假設)做主角,林柏希都未知個劇情係點樣呀,你伍詠薇已經知道咗好多㗎喇已經!」伍姑娘回憶:「跟住鬧到我呢,我開始唔反駁喇,因為見到你咁燥底,我識咗你咁多年,你咁燥底,我咪開始唔反駁。我話,唔係,我都係想嚟問一問呢個角色啫,佢就執住呢一樣嘢,話你要咁多戲做咩啫,得呀,我寫好多場俾你都得,你咪棟喺度,即係something like佢冇話丫鬟,未必係呢兩個字!」繼續女高層上身,「林柏希都未必鍾意你做㗎!」伍姑娘話:「我嗰下真係『著』啦!我真係走,我話唔該晒,咁我考慮一下,佢話,咁咪好啦,你唔做嘅話呢,我哋搵第二個做呢個角色!」伍姑娘仲話,一年之後,另一個女高高層先搵返佢了解詳情,「一年之後,有一位高高層問我,到底嗰日發生咩事,點解你唔作出解釋!」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受