Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-27 16:34:45

顧定軒一次過唱3首solo好滿足 獲藍奕邦讚歌聲有感染力

分享:
顧定軒在商場舉行新歌《教我》MV首播。

顧定軒在商場舉行新歌《教我》MV首播。

顧定軒(Zeno)推出本年度最後一首派台歌《教我》,昨日(26日)於旺角商場舉行MV首播活動,Zeno即場演繹新歌《教我》,並唱了自己作曲的《尼斯》和《XY》現場氣氛熱烈,顧定班底(Zeno)粉絲早兩小時已到達排隊霸定靚位為咗近距離見偶像一面。

Ad Block
Zeno今年晉身樂壇,先後推3首歌。 Zeno與粉絲遙距合照。

一次滿足3個願望

Zeno表示:「今次第一次以歌手身份向商場唱歌,仲要一次過唱晒自己作既3首《尼斯》、《XY》和《教我》,好多謝今次商場邀請我做第三首歌MV首播,令我有機會同我嘅顧定班底咁近距離接觸,真心好開心,同時可以將我既音樂帶比今日黎睇既新朋友,滿足晒三個願望。我會好好記住今日,記住大家對我既愛,希望好似我首新歌一樣我可以比到力量你地。」

Zeno的粉絲早兩小時已到商場霸位。 藍奕邦在社交平台撰文,分享與Zeno合作的點滴。

Zeno被爆喊住錄音

Zeno今年年頭推出第一首派台歌《尼斯》正式宣佈加入2022年樂壇新人,期間亦有做part-time支持自己做音樂,亦曾承認因為做咗音樂之後而少咗拍攝機會,坦言其實做演員做音樂都係想比大家見多啲唔同佢唔同嘅面向 。Zeno3首新歌都跟藍奕邦合作,藍奕邦在社交平台分享與Zeno創作新歌《教我》的過程,他大爆Zeno錄音時已忍不住落淚,他寫道,「Zeno就係一個咁敏感嘅人,亦因為咁,佢比其他新人更可以真摯地用唱歌講一個故事俾你聽。佢唱功一定唔係勁,但做完呢首歌之後我更覺得,佢嘅感染力一定係新一輩中數一數二。

 

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受