Ad Block Ad Block
娛樂
2023-02-08 17:50:51

風再起時|何珮瑜集齊三大影帝合照 刷靚棚牙與梁朝偉激吻

分享:

《風再起時》舉行首映,一眾演員現身星光熠熠。(林俊源攝)

由兩大影帝梁朝偉和郭富城主演的香港史詩式電影《風再起時》昨晚(7日)舉行首映,導演翁子光及一眾演員包括:何珮瑜、謝君豪、吳卓羲、金燕玲及張可頤等亦有出席。

電影中飾演梁朝偉太太的何珮瑜(Jeana)表示,首次跟影帝兼男神偉仔合作十分緊張,坦言被他的電眼迷倒,「第一次合作,我稱呼佢做梁生,梁生就好幽默咁話『你嗌我Tony都得㗎喇。』我就話『Tony?係嘅,Tony哥。』自此拍戲期間我都係叫佢做Tony哥。第一次見面就俾佢對電眼電到,望住佢對眼我呆咗幾秒,實在係太有魅力啦!」

何珮瑜與梁朝偉在《風再起時》演夫妻。

Ad Block

梁朝偉真人好幽默

Jeana大讚梁朝偉是一個很好的前輩,十分關心後輩,而且非常幽默,「記得嗰陣時我啱啱智慧齒發炎,要喺拍攝當地睇牙醫,最後剝咗兩隻智慧齒,Tony哥知道,每一日開工佢都會問我『點呀,你隻牙好番啲未呀?』我話『好番啲啦。』好搞笑,佢好關心後輩啲牙㗎,哈哈。同埋因為佢知道我哋緊張,所以佢成日都會講吓笑,好幽默咁講,可能節奏比較慢,你係feel到佢係想緩和個緊張氣氛。」

何珮瑜集齊三大影帝合照。

同偉仔拍咀戲好緊張

除此之外,電影中二人有激吻戲份,「我最多對手戲就係同Tony哥,因為我係飾演佢太太。其中有一場kiss戲,我真係好緊張,事前已經買定烏籠茶、買埋牙刷清潔口腔,我諗呢場係我咁耐以嚟最緊張嘅kiss戲,都NG咗三、四次,哈哈。」電影背景設定在上世紀中葉的香港,Jeana飾演的「南江太太」,服裝造型也非常具有上世紀的懷舊韻味,尤其是在與梁朝偉飾演的「南江」探長結婚場景中,她所穿的婚紗非常復古精美,讓人眼前一亮。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受