Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-22 13:59:52

飄流教室|獲古巨基讚假音一流 Edan為柏安妮女兒體會「前夫」之痛

分享:
古巨基與Edan首度合唱,《飄流教室》找來柏安妮的17歲女兒許恩怡擔任女主角。 Edan與柏安妮女兒就在咀下去一刻,突然驚醒。

古巨基今日(22)推出《I Really Love To Sing》合唱專輯,請來MIRROR成員Edan(呂爵安)打頭炮合唱《飄流教室》,基仔原來被Edan在舞台上自彈自唱的演出所吸引,經過今次合唱,基仔大讚Edan勤力又謙虛,假音出色。新歌MV由八十年代女神柏安妮的17歲女兒、新進女演員許恩怡(Natalie)擔任女主角,EdanNatalie由中學生演到投身社會工作,經歷兩小無猜到各自拍拖、失戀重遇,兩人有不乏親暱戲份

兩代歌手攜手追夢

《I Really Love To Sing》(IRLTS)企劃源自古巨基於2003年憑《必殺技》奪得「叱吒樂壇我最喜愛的歌曲大獎」,在頒獎台上的經典金句「我真係好鍾意唱歌」,已有幾年沒推出唱片的基仔重申,「真情流露的一句說話,亦都係心底話」。基仔有感音樂市場即使比以前辛苦,但仍然有很多很努力的歌手和音樂人繼續唱、繼續為夢想而努力,「我自己亦係其中之一,所以呢個project就咁樣命名。今次邀請咗唔同曲風嘅新晉歌手一齊去完成呢個project,係一個全合唱嘅專案。」IRLTS將有兩張專輯,除了與新晉歌手合唱重新編曲的舊作,亦會另推出一張全新專輯。

古巨基被Edan在去年MIRROR演唱會自彈自唱《E先生連環不幸事件》的表演吸引。 MV重演古巨基於2012年為《告別我的戀人們》大碟舉行簽唱會的情景,Edan上前握手,非常搞笑。

被Edan自彈自唱吸引

至於邀請Edan合作的原因,基仔謂:「《飄流教室》當年冇被成為主打,所以喺今次project度,我好想搵一個心儀嘅人去同我一齊唱呢隻歌。今次嘅新編曲係好classy,配古典鋼琴咁。上次睇Mirror個show,Edan solo嗰part鋼琴自彈自唱令我好深刻,所以我就覺得係非Edan莫屬。」而基仔在回憶二人在錄音室時的點滴,對Edna讚不絕口,「我記得佢話知道自己唱歌未必係最好,所以只要有其他唔同嘅機會,佢一定會好願意同埋俾心機去試!係一個好謙虛、好勤力嘅藝人。喺錄音過程裏面,我發現Edan喺假音上係好好,擁有一把好靚好滑溜嘅假音。」

Edan與Natalie在MV中是中學同學。 在MV中,Edan與Natalie是戀人未滿的蜜友。 流連機舖是不少中學生的指定動作。 在MV中的Edan和Natalie感情要好,甚至搶對方的食物吃。

Edan受寵若驚:古sir好貼心

《飄流教室》是2004年基仔的爆紅作品,當時Edan只是7歲小孩,獲邀合作大感受寵若驚,「真係好開心今次呢個合作。從來冇諗過,當初好記得花姐同我講:『喂!古生話想搵你合唱喎,你肯唔肯呀?』嘩!梗係好啦!因為未試過同一個大前輩合作,同埋我細個都有聽古sir嘅歌,所以我覺得呢件事係好神奇。」他更表示錄音期間「學到好多嘢」,「古sir每一次都會嚟監製我嘅錄音,俾咗好多指導我,舒文監製都係,所以令到我對唱歌多咗好多諗法。同埋古sir真係好貼心,我問佢啲乜佢都好樂意去教我、幫我,所以好多謝佢。」

Ad Block
Edan陪心儀的Natalie去基仔的新碟簽名會。 古巨基在MV中以10年前的裝扮亮相,被古太叮囑要除戒指。 Natalie為Edan親手織頸巾,最終卻沒有送給對方。 投身社會工作後,Edan每次失戀都會找Natalie訴苦。 Edan失戀飲到半醉,依在Natalie肩膊。

復刻10年前造型

至於MV其中一幕,是講述Edan跟心儀的Natalie去基仔於CD舖舉行的新碟簽名會,Edan笑說:「今次感受到『前夫』嘅感覺,即係陪個女仔嚟見自己嘅偶像。」而基仔則演回本尊,當他一踏進CD舖,回憶立即番晒嚟,「見到啲海報、自己啲碟,就諗起好耐冇做簽名會!好懷念。」基仔覺得這個MV很有穿越感,「MV呢幕講番2012年《告別我的戀人們》呢一隻碟出嘅時候,我特登整番嗰個髮型,連件褸都係搵番當時宣傳嗰件褸,(Edan:真㗎?)我仲着得落!即係冇肥到!哈哈。」基仔又分享到達拍攝現場前的一件小趣事,「因為穿越關係,出呢隻碟嘅時候我係未結婚嘅,頭先一落車嘅時候,古太同我講:『喂!你除咗隻戒指佢先啦!你嗰陣時未結婚㗎。』咁我就除咗啦,哈哈。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受