Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-19 19:24:05

食腦喪B|何廣沛扮豬中環周街躝 郭子豪奶仔笑扮Morning Chu

分享:

由何廣沛、江嘉敏、郭子豪等主演的《食腦喪B》於昨晚播出,劇情講述喪B(何廣沛飾)因錯吃生豬腦後,見工期間突然扮豬叫,更在大街大巷爬來爬去。談到相關場口,何廣沛受訪時坦言印象深刻:「除咗扮豬叫,仲要喺中環趴喺條街度爬,嗰時仲要係朝早返工嘅繁忙時間,好多奇異眼光望住我,嗰個感覺唔似拍緊劇,我真係以為自己係一隻豬!雖然拍嗰時都算辛苦,但好彩出嚟效果幾好笑,都係值得嘅。」

今日他上載多張拍攝花絮,他表示當時其實完全沒有信心和想法如何扮演一隻豬。由於拍攝此片是正值第一波疫情爆發,所以街上戴口罩的途人並不多。

Ad Block

開直播被笑搵Morning Chu

昨日何廣沛、郭子豪、江嘉敏及紹聰在劇集播畢後在IG開直播,三男不停窒江嘉敏,當她致電找陳曉華加入直播時,又被三男笑她與陳曉華不和,其後何廣沛笑言要找馮盈盈加入直播,隨即令江嘉敏黑面。當何廣沛提到扮豬在鬧市爬來爬時,郭子豪與方紹聰就問他是問哪一個「朱」獲得靈感,又笑言是否看得很多「朱」,何廣沛就笑住表示看不同豬的片段,之後再被郭子豪問︰「係咪會睇朝早啲『朱』?即係morning 『朱』呢?」不停借意提起朱晨麗,搞到何廣沛難以招架,隨即拉開話題。

Ad Block
郭子豪問是否找Morning Chu時,何廣沛大笑。

郭子豪問是否找Morning Chu時,何廣沛大笑。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受