Ad Block Ad Block
娛樂
2022-02-09 14:23:01

首次亮相《Chill Club》與強尼合唱 《勁歌》主持Eric Kwok:TVB話唔使問

分享:
Eric Kwok首次亮相《Chill Club》,請來曾在《全民造星》合作的強尼合唱。

Eric Kwok首次亮相《Chill Club》,請來曾在《全民造星》合作的強尼合唱。

現正擔任TVB節目《勁歌金曲》主持的Eric Kwok(郭偉亮),破天荒在ViuTV音樂節目《Chill Club》現身,被問到事前有否跟TVB溝通?Eric形容TVB很開通:「佢直頭話『你唔使問我㗎喇』,因為我係一個歌手身份所以去邊度都OK,而且都冇畀咩說話或者壓力我,好自由。」至於會否擔心網民質疑「兩邊走」?他坦言明白網民的關注,「但我自己唔太擔心,因為我覺得大家都希望見到更多唔同歌手喺唔同平台出現。」

Mike參加《全民造星II》被Eric Kwok發掘做歌手。 Eric Kwok首次亮相《Chill Club》感覺舒服又親切。

笑對「Eric Kwok之亂」負評   

今次Eric請來全能強尼合唱《我不如》和《1984》,他解釋:「以往同強尼喺《全民造星》合作過,而且頭兩屆我哋都有份參與,又知道佢係唱得之人,大家又係主持,今次不如就以歌手身份見大家,佢又爽快應承。」兩人亦聯同Mike合唱《Iron Man》、《無限》、《大大公司》及《RIPBOY》等作品Medley。對於首次在《Chill Club》表演,他表示由於節目在《全民造星》的錄影廠拍攝,又與Joey Tang班底認識多年,覺得舒服又親切。

近日有網民以「Eric Kwok之亂」形容他的創作,面對負評的Eric剖白:「我每次做歌都係以幫到位歌手,而且唱片公司同歌手都鍾意作為前提去做。個遊戲就係咁好玩,永遠都唔會知邊首會hit到。」而他的新歌《等埋你》歌詞相當破格,林若寧將「天災死都要與你/飢荒死都要與你/怎麼死都約定你那怕有違禁忌」都寫進歌詞,Eric形容是一首「死死聲」的甜蜜情歌,笑言要歌手和唱片公司都百無禁忌才做到:「我做咗歌廿幾年都未試過情歌有份咁嘅詞,甜蜜浪漫之餘,又有啲抵死、幽默咁,好代表到我嘅性格。林若寧都話『係得你先唱到』。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受