Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-25 18:30:00

馮允謙個唱優先訂票火速售罄 望放寬限聚讓更多觀眾入場

分享:
Jay Fung獲年度唱作歌手銀獎,自言要繼續創作唔可以停。 Jay首次開個唱,優先訂票火速售罄 。

馮允謙(Jay Fung)於昨晚(25日)在《CHILL CLUB推介榜 年度推介21/22》獲得「年度唱作歌手」銀獎後,今早再迎來另一好消息,他首個演唱會《馮允謙Have a JAY Time 2022 演唱會》的優先訂票,火速售罄,可謂雙喜臨門。他興奮表示,「我等咗十年終於可以開個人演唱會,而知道好多人想嚟睇,我覺得好感恩。買唔到飛嘅朋友唔好灰心,遲啲仲有公開發售。希望之後限聚人數放寬或者加場,咁就可以多啲朋友入場睇我唱歌,不過呢啲都只係我嘅夢想啦!」

當被問到得獎感受時, Jay大表感恩:「雖然我付出好多努力,寫咗好多歌,但公司團隊和其他合作單位都好努力,所以我想用呢個獎報答佢哋。我有好多歌要寫,唔可以停 ,要繼續衝。(剛才鄭欣宜公開向你追歌?)係,其實我寫咗,但覺得未完美,Joyce值得擁有最完美,所以我要調整到最滿意先至畀佢。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受