Ad Block Ad Block
娛樂
2023-05-10 19:14:41

馮允謙入行11年 首辦大型歌迷聚會橙汁代酒

分享:
Jay Fung最近舉行大型歌迷聚會,與200多位歌迷近距離接觸。

Jay Fung最近舉行大型歌迷聚會,與200多位歌迷近距離接觸。

入行11年,Jay Fung馮允謙終於圓夢踏上紅館舞台,他對音樂的熱誠、幕後團隊這幾年間一同並肩作戰,但每位成功歌手背後,最加不能或缺的是歌迷帶來的最強大力量。

在完成紅館演唱會稍作休息後,Jay Fung隨即舉行大型歌迷聚會,與200多位「追風」(Jay Fung歌迷暱稱)近距離接觸。當日在紅磡一間酒店中菜廳筵開19席,Jay Fung除了跟歌迷一起聚餐,更大玩多個遊戲,當中包括用「Jay星文」估歌仔,將Jay Fung的歌詞翻譯成他獨有的廣東話併音,除了考驗歌迷對偶像作品的熟悉程度,同時亦考驗他們對「Jay星文」的認知度,長達3小時的聚會,人人玩得盡興。主角Jay Fung表示:「我今日係非常開心,可以同歌迷一齊食嘢、一齊玩,係一個好好嘅回憶,我要多謝會長,幫手安排聚會嘅rundown,令成個活動好順利完成。」猶記得去年7月,Jay Fung在九展舉行首個大型演唱會,在尾場當晚,全場歌迷高舉印有「下次紅館見」的手幅,事隔八個月,Jay Fung完夢踏上紅館,他坦言,非常感激歌迷的支持。

Ad Block
Jay Fung最近舉行大型歌迷聚會,與200多位歌迷近距離接觸。 馮允謙入行11年,首辦大型歌迷聚會。 馮允謙入行11年,首辦大型歌迷聚會。 馮允謙入行11年,首辦大型歌迷聚會。

似足新郎哥

Jay Fung自言:「每個歌迷都好錫我、俾我好多包容、好照顧我,我覺得自己係一個好幸福嘅藝人,冇佢哋嘅支持,我唔會有今日。當晚嘅聚會,我見到好多新面孔,亦都有我出道支持到而家嘅歌迷,有部份平日只會喺我嘅facebook或者IG留言,但呢晚都專登出嚟聚會,我真係好開心。所以我喺台上有應承班歌迷,會繼續作多啲好歌,用嚟報答佢哋!」難得聚首一堂,Jay Fung除了像新郎哥般,以橙汁代酒,走勻全場逐枱敬酒,還有跟現場200多位歌迷逐一單獨合照,最後當然少不了全場一起大合唱。他稱:「我哋有一齊jam歌,雖然只係唱咗一少段《報復式浪漫》,但我啲歌迷真係唱得好好聽,下次聚會,可以一齊唱卡拉OK。」整個歌迷聚會在一片熱烈氣氛下圓滿結束。

Ad Block
馮允謙跟一眾歌迷打成一片。 馮允謙跟一眾歌迷打成一片。 馮允謙跟一眾歌迷打成一片。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受