Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-10 21:11:58

骨折未癒照出席活動 菊梓喬:希望明年出新歌

分享:
生活

Hana腳傷未癒照出席活動。

菊梓喬(Hana)今日現身銅鑼灣出席美容及保健品品牌活動。10月因意外腳部骨折的Hana,帶傷出席活動非常敬業,她還安慰fans們不用擔心:「之前因為自己唔小心整親骨折,醫生話正常完全康復需要三個月至半年,依家已經可以簡單行到路,算唔錯啦。」

生活

Hana計劃明年年初推出新歌。

練歌當減肥

養傷期間不能做運動,問她如何保持健美狀態,Hana笑言:「受傷真係少好多運動,不過我用其他方法keep fit,練歌係個唔錯嘅選擇,用多啲上半身嘅力量同丹田,促進新陳代謝。」Hana亦分享了她的護膚心得:「補水好緊要,我習慣起床時及睡前飲大量溫水。自從養成呢個習慣後,皮膚缺水問題明顯改善,連乾紋同皺紋都好似消失咗一樣。」

 

生活

有份參演《逆天奇案2》的Hana,今次扮演孕婦。

演《逆天奇案2》扮孕婦

回顧2023年,Hana表示非常滿足,即使受傷亦並無大礙,身邊人亦安好,已很滿足,希望來年更加好。她透露將在來年推出的電視劇《逆天奇案2》中演出,而且還有一個好對手:「除咗飾演我老公嘅謝東閔外,因為我飾演一名孕婦,我個大肚陪住我拍咗好耐,所以個肚其實係我最大對手。」聖誕即將到來,Hana已約朋友回家開派對。對於fans一直催促她出歌,她說:「希望明年年初有新歌面世。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受