Ad Block Ad Block
娛樂
2021-09-03 12:01:00

鬥聽 | 劉威煌出賣布志綸 公開語音口訊

分享:
劉威煌公開布志綸嘅語音口訊。(發稿)

劉威煌公開布志綸嘅語音口訊。(發稿)

今集邀請陳潔靈擔任評判。(發稿)

今集邀請陳潔靈擔任評判。(發稿)

周六晚將播映第4集《演鬥聽》,今次王梓軒邀請了布志綸(Alan)、劉威煌、曾比特(Mike)及周詠婷(Kerryta),來個音樂格鬥。

於《我點你作》一環,劉威煌出賣布志綸,將對方口訊用作素材,劉威煌反駁:「冇出賣佢,只係節目組要求,希望搵啲搞笑嘅voice msg出嚟,咁啱今集對Alan,本身佢個人係好認真嘅,但佢唔係好識推(拒絕)我,所以我攞咗呢個voice msg出嚟,好搞笑,佢推得好婉轉,不過我拎出嚟之前都有問過Alan,當然要尊重番佢,佢覺得ok、好笑嘅!」

曾比特問到上《演鬥聽》的困難及壓力,他表示:「除了落大雨塞車,最困難都係創作嗰part,臨尾要創作4個bar,我平時寫作方面都爭少少,同埋要喺一個好短嘅時間創作出嚟,幾有挑戰性。」

而劉威煌即補充話:「雖然得4個bar,十秒好快,但要即刻搞都難㗎!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受