Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-05 15:46:51

魏浚笙宣布與金毛look再見 叱咤獻聲被形容為最強武器

分享:
魏浚笙分享在後台準備的影片。

魏浚笙分享在後台準備的影片。

魏浚笙(Jeffrey)早前以一頭金毛登上叱咤舞台擔任表演嘉賓,大家都對他的表現大讚,又指他既靚仔,又演得同唱得,絕對「係勁過陳冠希」,「娛樂圈日後一定係佢玩晒」。事隔多日,Jeffrey再度開腔大談當晚的心情及宣布已經染回深色頭髮。

Jeffrey分享了當時準備上台的短片,片中見到他忐忑不安,他發文多謝同台的歌手,像大哥哥的照顧他,並為他解決疑難,他坦言當日演出沒有大失準已經好感恩。他說︰「好多謝大家的力量成就今日嘅我,識我地嘅人都知呢條路行得有幾辛苦先行到呢一步多謝你地一路相信我俾鼓勵俾支持我就係為咗呢一分鐘嘅時間可以去發!」

Ad Block
影片見到魏浚笙上台前甚為緊張。

影片見到魏浚笙上台前甚為緊張。

無悔染金毛

Jeffrey特別感謝造型團隊為他的造型保守秘密,並稱已染回黑髮︰「呢個限定金髮真係為咗叱咤同區分歌手身份而染,keep幾日已經要染返黑因為今日劇組、廣告客都打嚟話要返黑髮嘅我,但我仍然無後悔染金呢個頭,俾大家睇到另一面全新嘅我

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受