Ad Block Ad Block
娛樂
2023-10-24 18:00:00

魔雪奇緣世界| 陳冠希帶6歲Alaia 現身迪士尼朝聖見Elsa

分享:
Edison亦配合主題戴上一個Elsa頭箍,零違和感。.

Edison亦配合主題戴上一個Elsa頭箍,零違和感。.

香港迪士尼樂園《魔雪奇緣》Frozen主題園區將於1120日隆重登場,全城矚目!昨日(23日)舉行優先場,獲不少圈中人帶埋小朋友率先去打卡,除了有李璨琛一家、阿Bob 一家,陳展鵬一家、黎諾懿一家,洪永城一家,吳若希一家,余香凝囡囡,就連昔日男神陳冠希(Edison ) 也有帶埋寶貝女入場潮聖,非常熱鬧。

Ad Block
6歲Alaia得到特別待遇,被Elsa拖住。 6歲Alaia旋風式長高。. 陳冠希帶6歲Alaia 現身迪士尼。
Klook.com

Edison頭箍 零違和感

不少圈中藝人分別在社交網大曬打卡相,相中見小朋友們都打扮成小公主入場,而Edison 亦有貼出短片,片中見主題人物Elsa 拖住6歲的Alaia,尾隨更有一大班小朋友,其後,Alaia又與另一主題人物Anna擁抱,只見著上公主裙的Alaia 遺傳了媽媽的優良基因,旋風式長高,充滿少女味,而Edison亦配合主題,戴上一個Elsa頭箍,零違和感,十分可愛,他們更大玩過山車,非常盡興,Edison 留言感謝迪士尼令Alaia可以成為第一批探訪《魔雪奇緣》的人,大讚是超級神奇的夜晚,並強烈推薦給所有年齡層的人。

洪永城一家。 森美擺晒少女post。 陳展鵬一家。. 吳若希充滿少女味。 阿Bob 亦有帶埋仔女率先去試玩。 小朋友們都打扮成小公主入場。

眾藝人大曬打卡相

另外。作為四孩之父的Bob,當然亦有帶埋仔女率先去試玩,他寫道:「你睇吓Elsa 見到我幾開心。迪士尼新開嘅魔雪奇緣世界,四個字形容 - 正到黐線!」;而森美更帶出少女甫士打卡,笑言:「咩叫做與時並進,我跟啲kol少女 做足動作,真係唔容易呀,Frozen 再次帶畀你浪漫嘅北歐埸景,夏雪氛圍帶魔幻,真係好浪漫!!小朋友開心大人有溫馨快樂的享受」至於陳展鵬老婆單文柔、洪永城老婆梁諾妍(Inez)、朱薰等亦有洗版式貼出一家遊樂園的合照。

Klook.com
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受