Ad Block Ad Block
娛樂
2023-08-23 10:00:00

麗英聯乘Pandora樂隊以歌會友 公布各自首次演唱會時間表

分享:
麗英@小薯茄與樂隊Pandora一同為網上平台《谷 LIVE》作聯乘演出。

麗英@小薯茄與樂隊Pandora一同為網上平台《谷 LIVE》作聯乘演出。

樂隊Pandora早前憑《安全距離》同時登上「903專業推介」及 Chill Club推介榜」冠軍,為他們在 10 月推出的專輯及1029日舉行的《Galaxy Within 2023》演唱會打下一支強心針。最近他們更邀請了麗英@小薯茄一同為網上平台《谷 LIVE》作聯乘演出,為各自的演唱會造勢。《Galaxy Within 2023》演唱會門票現已公開發售。

Ad Block
Pandora樂隊與麗英將於10月及12月各自舉行首次演唱會。 麗英聯乘Pandora樂隊為《谷 LIVE》演出。 麗英與Pandora樂隊為《谷 LIVE》聯乘演出。

「雪櫃冷笑話」結緣

Pandora3位成員包括主音及結他手Tony、低音結他手Anakin及鼓手Michael Huen(細佬),因錄影小薯茄的「雪櫃冷笑話」而認識麗英,發現大家都喜歡彼此的作品,因而促成合作。3位成員大讚麗英唱歌水準一流,他們說:「好開心可以同麗英合作,一直都覺得麗英唱歌好正好穩定,所以知道可以同佢合作做《谷 LIVE》時真係好興奮。至於點解揀《安全距離》呢首歌,係因為之前麗英話佢好鍾意《安全距離》,首先好多謝佢先,咁好自然就揀咗呢首歌;至於《惡作劇完成》,就係我哋自己傾,揀麗英邊首歌改編嗰陣時,覺得呢首歌好甜蜜,且聯想到改編後會好好玩,好啱我哋一齊演繹,所以就揀咗。」

獲叱咤冠軍 腦海一片空白

出道5年的Pandora,早前憑《安全距離》首獲兩台冠軍,他們說:「可以攞到兩個台嘅冠軍,真係開心到癲咗,既興奮又緊張,因為從來未試過獲兩台冠。仲記得《903專業推介》數榜時,一聽到係我哋攞冠軍,除咗腦袋一片空白,個人呆咗但內心其實好激動,唔知點形容嘅興奮。」他們將於1029日在九龍灣國際展貿中心Music Zone舉行的演唱會,Pandora 3子表示:「我哋首次專場,真係好期待,同時好緊張門票嘅銷售情況。其實除咗我哋10月開演唱會外,麗英 12 月都會舉行首個個人音樂會,希望大家睇完我哋一齊合作嘅 live,之後都分別支持我哋嘅演唱會啦。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受