Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-31 10:25:00

麥明詩盛勁為結婚|10A出名錶主動求婚 機師男友首談二人關係

分享:
麥明詩盛勁為結婚|10A出名錶主動求婚 機師男友首談二人關係

盛勁為用巨型鑽戒向麥明詩求婚。雖然只是道具,但已令女方很開心。

麥明詩與盛勁為終於拉埋天窗!日前有攝影師手快上載麥明詩穿婚照的照片,麥媽媽默認做外母,但麥明詩一直未有回應。及至今日,麥明詩上載男方在悉尼海灘的求婚照,見到盛勁為拿出超大夥的玩具鑽石戒指向她求婚,照片見到麥明詩非常感動。一直對戀情三緘其的盛勁為則上載影片,自爆是麥明詩先向他求婚!

盛勁為在IG提到二人的戀情在疫情中萌芽,他說︰「以前嘅我,以為自己會單身一世。一個人無拘無束幾咁好,但一個疫情,令到以為揸住鐵飯碗嘅我突然失業,原來我並非想像中咁硬淨。嗰時我哋唔係好熟,但係你聽到我嘅情況,就問:『既然呢排得閒,想唔想去電視台做吓part-time啊?當見識吓、識吓女仔囉。』聽到有得識女仔,梗係正啦!就係咁,你介紹咗我上去後生仔傾吓偈,再玩衝上雲霄大選,又參與咗一部劇做茄喱啡,見到好多靚女,但最後……我都淨係識咗一個女仔,仲要本身已經識佢 」

盛勁為曾作客《#後生仔傾吓偈》。

盛勁為讚麥明詩靚無脾氣

盛勁為續寫道︰「由一開始大家都冇諗過會有咩發展,但係就愈傾愈投契,而且覺得好mind-blowing,因為我從未遇過一個靚得黎冇脾氣、努力、會替人設想嘅女仔,仲要 …. (下刪一萬字)

同你一齊,冇一刻係浪費時間,我哋每日好似best friend咁一齊玩,一齊游水打波滑雪上山下海,將『情人』同『朋友』呢兩個身份完美結合。我真係好好彩先可以遇到你。」
 

盛勁為︰請你食飯食一世啦

盛勁為又提到︰「之後我講笑話,如果我哋結婚,你都要同我求婚先襯得起你性格喎。我真係冇諗過你會記得我呢句說話,然後堅做… 好嘢!你喺我最需要人support嘅時候出現,我呢世都會記得。我肯定將來我地會面對好多困難,但只要我哋一齊面對,一定可以捱得過

拍拖初期有一幕我到今日都好深刻,你話:『你未resume番,食飯等我請啦,嗱,你一飛返就以後都係你請我食飯㗎啦。』我希望可以請你食飯食一世啦!」

麥明詩(IG/@ louisa_mak) 麥明詩(IG/@ louisa_mak) 麥明詩(IG/@ louisa_mak) 麥明詩(IG/@ louisa_mak) 麥明詩(IG/@ louisa_mak) 麥明詩(IG/@ louisa_mak) 麥明詩(IG/@ louisa_mak) 麥明詩(IG/@ louisa_mak) 麥明詩(IG/@ louisa_mak)
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受