Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-17 21:30:22

龔嘉欣內地拍劇不忘做生意 食店短短數月開第三間分店

分享:
龔嘉欣內地拍劇不忘做生意 食店短短數月開第三間分店 

龔嘉欣內地拍劇不忘做生意。

龔嘉欣、黎諾懿昨晚(16日)現身尖沙咀為他們有份投資的食店進行開幕儀式,嘉欣的緋聞男友日籍烘培大師松岡哲也,和黎諾懿太太李潔瑩亦有出席。 

對於食店短短數月已開第三間分店,龔嘉欣透露下月會再開兩間分店,而正身在內地為主演新劇《企業強人》開工的龔嘉欣,專誠由內地返港擔任開幕嘉賓,她說:「好感激我嘅生意團隊,因為團隊知我下半年要返內地拍劇,佢哋好好,幫我睇住間舖,我透過電話同佢哋聯繫,了解生產、營運等,有佢哋先可以咁順暢搞掂。」做生意跟拍劇,龔嘉欣認為相輔相成,特別在《企業強人》中,她飾演由一個小小的快遞員最後成為女強人,角色令她有投入感,她表示:「做生意嘅範疇,我係初哥,好多都係學習階段,而拍劇係我喜歡的工作,覺得兩者絕對可兼並,而且可以互相幫助。」

Ad Block
龔嘉欣的緋聞男友日籍烘培大師松岡哲也亦有出席。 黎諾懿太太李潔瑩以Deep V裙示人。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受