Ad Block Ad Block
本地
2024-04-15 04:31:58
日報

《毒舌大狀》奪最佳電影 黃子華失影帝哽咽道謝

分享:
梁朝偉 金像獎

梁朝偉稱帝

余香凝 金像獎

余香凝封后

黃子華 金像獎

子華哽咽說,《毒舌大狀》奪最佳電影是最好結果。

《第42屆香港電影金像獎》昨晚舉行,《白日之下》贏多個演員獎,其中余香凝奪得最佳女主角,首度成為影后,而梁朝偉則憑《金手指》第六度稱帝(詳見娛樂版);至於最佳電影由《毒舌大狀》奪得。政務司副司長卓永興兒子卓亦謙憑《年少日記》奪「新晉導演」。

《毒舌大狀》奪「最佳電影」,失落「最佳男主角」的黃子華,聲音帶點哽咽說:「全晚《毒舌大狀》一個獎都冇,如果頭先我有機會攞『最佳男主角』,我會同吳煒倫講『牡丹雖好,終須綠葉扶持』,我哋演員綠葉嚟,你哋編劇先係牡丹。拍呢部戲時我見到吳煒倫,喺現場同法律顧問研究每句對白時嘅嚴謹,我會將個獎送俾佢,但係依家呢個更好嘅結果出咗嚟。」

另外,「最佳編劇」頒給《命案》的游乃海、李春暉,「最佳導演」同樣由《命案》的鄭保瑞奪得。鄭保瑞說,「喺疫情嘅時候,因為杜琪峯導演叫我返嚟拍呢齣戲,多謝佢我先可以攞呢個獎,另外就係多謝香港電影孕育咗我哋呢批電影人。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受