Ad Block Ad Block
本地
2021-04-12 09:00:00

網上熱話|水務署吉祥物提養錦鯉要「除六」   網民︰斬開6份 變咗刺身

分享:

不少機構或政府會運用社交平台與群組接觸,而政府不同部門更開設不同平台介紹工作或相關小知識。水務署吉祥物——滴惜仔Water Save Dave Facebook專頁中,最近以輕鬆手法提醒養錦鯉的水質不能帶氯氣,帖文指「話說我最近養咗條錦鯉,裝完啲水入個魚缸之後,梗係要問下佢點睇間新屋啦~點知佢起勢咁話要「除六」,哦~原來魚都怕悶想有魚陪㗎!

咪住~原來佢嘅意思係因為水龍頭食水含有氯氣作消毒之用,未必適合飼養個別魚類,所以注水入水族箱前,就要添加「除氯」劑呀!(呼~如果唔係錦鯉就大件事啦!)」滴惜仔問錦鯉點睇呀? 錦鯉回應稱「梗係要除氯啦」,圖片下半部是滴惜仔稱「OK,已 ÷6 !!」魚缸內更變成有6條錦鯉。

網民笑指,「『除6』係平均斬開6份」、「變咗刺身」,「呢個唔係 x6咩」。另亦有網民分享「將水注入水桶,保存一晚才用,便省下除氯劑了」。
 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受