Ad Block Ad Block
本地
2023-11-30 22:41:35

Ray Online|區議員譚爾培另類WFH 入醫院不忘落床監察小巴班次

分享:
譚爾培因事入醫院都不忘WFH。(資料圖片/林俊源攝)

譚爾培因事入醫院都不忘WFH。(資料圖片/林俊源攝)

政府最近推動夜經濟,市民玩完最緊要有車返屋企。民主派大埔區議員(西貢北)譚爾培最近因事入住中文大學醫院,而樓下嘅大學站總站正正就有佢選區範圍嘅小巴搭,估唔到佢話趁自己有能力落到床就WFH!佢講嘅WFH,其實講緊喺醫院工作(Work from Hospital),即係夜晚喺窗邊望落樓統計小巴最尾4班車嘅開車時間,話要方便夜返嘅村民參考喎!

好似望住議會生涯嘅終點

譚爾培又話,望住選區小巴嘅另一邊終點站,就好似望住自己議會生涯嘅終點站咁。睇返資料,今屆區議會係佢第一次參選,當時以2,730票打敗要競逐連任嘅對手。不過,譚爾培上個月就話對新制度唔抱任何期望,所以完咗任期之後就會搵其他身份服務社會喇。

唔少街坊同網民都留言祝佢早日康復、唔好咁操勞,仲有人話佢不負眾望,喺病房都仲掛住選民。譚爾培早幾日提過,估唔到4年區議員生涯到最後都有新挑戰,「抱歉要放一陣假先。」

譚爾培話趁有能力落床,就幫街坊監察下小巴尾幾班車幾點開。(譚爾培FB)

譚爾培話趁有能力落床,就幫街坊監察下小巴尾幾班車幾點開。(譚爾培FB)

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受