Ad Block Ad Block
本地
2022-01-07 04:30:00
日報

唔覺Edan Stanley雄偉 魏浚笙:大家Asian差唔多啫

分享:

演出節目《調教你男友》爆紅的魏浚笙(Jeffrey),近日接受林柏希主持的節目《月傾會》訪問,談到拍攝劇集《iSWIM》的趣事,同劇有MIRROR Edan、Stanley,以及P1X3L的吳啟洋Phoebus參演,林柏希問到泳褲look誰人最「雄偉」,Jeffrey說大家Asian size差唔多。

林柏希就指,Edan曾經嘲笑Jeffrey現形係「咖啡豆」,問他需不需要平反,Jeffrey話:「其實我又真係唔係好介意,但係你話『咖啡豆』又好難真係咖啡豆喎,咖啡豆咁細粒!你話使唔使澄清,我又覺得冇乜必要。」

女神是邱淑貞

林柏希續問拍《iSWIM》時誰最「雄偉」,Jeffrey好有自信話:「目測就真係冇乜特別勁喎,我又唔覺得我輸蝕,差唔多啦,大家Asian差唔多㗎啫!」他仲自爆收過男fans下體照,「又唔係好多,兩三張囉,block咗佢囉,有乜好睇,我都有啦!」至於心目中邊的女神,他想了一會說,「細個睇《海派甜心》好鍾意楊丞琳,跟住睇韓劇,好鍾意韓劇啲女主角,冇好特定話追邊個女神,細個就覺得邱淑貞好靚!」

唔覺Edan Stanley雄偉 魏浚笙:大家Asian差唔多啫

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受