Ad Block Ad Block
本地
2023-03-31 10:37:12

大埔奪命火|男死者為潛水教練 女友發文悼念「佢係一個大愛嘅人」

分享:
大埔奪命火|男死者為潛水教練 女友發文悼念「佢係一個大愛嘅人」

大埔奪命火|男死者為潛水教練 女友發文悼念「佢係一個大愛嘅人」(facebook圖片)

大埔同秀坊奪命火警,造成1死7傷。當中男死者為起火單位的戶主,火警發生時著同居女友帶同狗狗先逃生,自己則留下嘗試救火,可是火勢越見猛烈,他最終受傷被困於洗手間,天人永隔。

死者於本港及菲律賓教授潛水

35歲男死者陳浩麟,洋名Alien,去年完成「NAUI國際潛水教練課程」並考獲證書,成為一名潛水教練,在本港及菲律賓教授潛水,於其facebook上可看到多張他於海底拍攝的照片,其女友亦熱愛潛水,志趣相投。

於其facebook上可看到多張他於海底拍攝的照片
Ad Block

女友:我諗佢唔會想大家難過

其姓潘女友於facebook發帖文通知親友陳浩麟去世的消息,指相信大家都已經看到到新聞報道,「我哋嘅陳教練,我哋嘅Alien,我地(哋)嘅細路,已經離開我哋」,她表示已收到大家的慰問和關心。她又大讚死者為人大愛,「佢係一個大愛嘅人,會係上面好好守護住咁多位關心佢嘅人,朋友,兄弟!我諗佢唔會想大家難過!」,不少親朋好友紛紛留言「RIP」表達哀傷懷念。

火警中樓上共7名住客吸入濃煙不適,包括姓孫的一家四口,其中父母及7歲女兒目前情況仍然危殆,4歲兒子情況嚴重;另外一對姓梁兄弟(15歲及16歲)情況穩定和嚴重,一名姓王女子(45歲)情況穩定。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受