Ad Block Ad Block
本地
2023-05-31 11:16:15

康城主力牆|涉事單位難完全修復或有長遠影響 屋宇署:臨時支架「不收貨」

分享:

余寶美指,康城首都涉事單位難完全修復,或有長遠影響。(資料圖片/林俊源攝)

將軍澳日出康城首都一個住宅單位,裝修期間違規拆去部分主力牆。屋宇署署長余寶美今日(31日)接受電台節目訪問強調,她昨日稱被拆除主力牆只佔全層大廈結構牆1%,不代表影響細;而樓宇整體結構無危險,亦不代表沒有長遠影響。她又指,即使日後完成修復後,可達到法例標準,但亦未必可百分百回復原有的狀態。

修復後不等於回復原有狀態

余寶美表示,涉事主力牆無拆除近窗邊、承托橫樑的地方,對維持大廈結構有幫助,「可能市民未係完全理解,佢嗰幅牆拆個部份,唔係拆到去邊邊,佢只係近窗邊、個結構窗痴住窗嗰度,係承托住個窗邊上面有個橫樑,嗰一部份結構牆佢係冇拆到。」故署方經整體評估後,認為有關改動對大廈結構無危險。

當被問及業主修補主力牆做法,能否完全解決結構安全問題。余寶美回應時指,屋宇署方仍要詳盡調查之後所衍生的長遠影響,「打咗個窿再修補返,梗係唔係幾好,所以我哋成日話唔好隨便做呢樣嘢,有陣時有啲嘢做咗真係好難返轉頭。」她續稱,「我只能夠咁講,拆咗個窿修補返,理論上係可以達到返法例上嘅標準,但你不能夠話補返,就等於100%同原本一樣,回復原有狀態,咁梗係唔係等於。」

屋宇署不接受業主目前加裝的臨時支架。(資料圖片)

目前加裝臨時支架直言「不收貨」

對於目前業主在打穿主力牆的位置,加裝臨時支架,她更直言「不收貨」:「個支架我哋係唔接受,始終佢都係承重有個重量。」而余寶美透露,署方已與業主委任的結構工程師達成共識,包括盡快安裝「千斤頂」取代臨時支架。她強調,業主須作出修復,包括接駁鋼筋等,相信其委任的結構工程師需時不久便能提交報告,而署方亦會審視有關修復方案,是否能達到現時法例標準,強調會盡快審批。

Ad Block

最後,她指署方經過專業評估,才能判斷到涉事單位的改動,並不對大廈結構構成危險,周邊住戶毋須過份憂慮。同時亦會調查事件,並要求涉事各方接受問話,之後亦會諮詢律政司法律意見,決定下一步行動,而調查方向亦包括承建商其他單位。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受