Ad Block Ad Block
本地
2022-11-08 11:43:26

網上熱話︱69歲老司機帶「P牌」鐵騎士大埔飛車 警斥﹕揸格林披治?

分享:

69歲老司機帶「P牌」鐵騎士大埔飛車被截。(Facebook專頁「香港鐵騎館(吹水區)圖片」)

每逢假日,不時會見飛車黨在各區「鍊車」,險象環生。網上Facebook專頁「香港鐵騎館(吹水區)」昨日亦流傳多段車Cam影片,片段顯示,拍攝於10月30日下午3時許,一行至少5輛電單車的車隊,沿汀角路往大埔工業邨而行,駛至汀角路及南運路交界燈位時,帶頭電單車接連在4車之間穿插,於兩條行車線來回切線。

隊被揭有P牌鐵騎士

期間,一名交通鐵騎碰巧正在汀角路截查一輛私家車,見狀隨即登車追停,並召同僚到場增援。經調查後,發現駕駛帶頭電單車的光頭男司機為69歲退休人士,車隊中更有「P牌」新手司機。

該名交通警截停車隊後,狠批帶頭司機,「你69歲人啦阿叔,你仲揸到好似格蘭披治咁?」、「啲靚仔P牌,炒埋一碟,5個死晒呀你知唔知呀!」該名69歲司機曾一度解釋,指自己只是假日玩車,但交通警則反駁:「頭先條路咁多車,你仲要揸到百幾,點跟你呀個靚仔!」他直指自己要高速尾隨追截,交通鐵馬也因而發熱,「如果唔係個燈口,我追你唔到添啦阿叔!」

網民一面倒批:唔好累人

而交通警如此緊張,原來是因為自己亦有一名年約20歲的兒子,近日考獲車牌,「阿叔,我咁著緊,我個仔差唔多大,一炒冇㗎啦,皮包鐵呀大佬!」

Ad Block

事件引起網民熱議,有網民直斥「咁嘅駕駛態度,隨時累死人,要飛既唔好係馬路飛,有無理過其他駕駛者安全。」亦有網民指,「出車總有人鍾意揸到老連咁快,啲後生仔唔識死死跟,隨時炒。」「真係自己點飛都好,唔好累人。」「出咗事點賠返條命畀人哋阿媽。」

車Cam直擊(多圖)

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受