Ad Block Ad Block
本地
2023-05-08 17:18:00

網上熱話|三線女明星租新樓住完變爛屋 業主欲哭無淚:最後一個月租金都冇交足(多圖)

分享:

三線女明星租新樓住完變爛屋 業主欲哭無淚:最後一個月租金都冇交足(FB[香港]租樓/買樓討論區)

打算出租作長線投資的大家,或者要先了解有何風險。近日有業主在Facebook上分享,將其一間新屋租給一位三線女明星,他原以為對方「唔敢玩嘢」,最後收樓交吉時,卻被對方玩到殘,令業主忍不住公開該明星惡行。

女明星1次過交1年租金

該業主於Facebook群組「[香港]租樓/買樓討論區」發帖,表示表示2年前租了新屋給一個不太紅的女明星,當時對方以1次過交1年租金,當然業主在租金上也會酌情調整。

其後女明星在2年後不續約,但不論是門匙或門卡,她都只肯使用Lalamove快遞作寄還,業主當時心知不妙,結果收樓時的情況更令他大感震驚,對方竟將間屋住到殘舊不堪。

三線女明星租新樓住完變爛屋 業主欲哭無淚:最後一個月租金都冇交足(FB[香港]租樓/買樓討論區)

屋內環境殘破不堪

據業主發布圖片顯示,屋內多面牆壁損壞,業主又指,「牆身花晒,樓梯被寵物咬爛,全屋傢俬都都冇搬走」。業主最後更要自己花費數萬元重新裝修,甚至女明更自己最後一個月卻沒有交足租金,更要求業主退回按金。

最終業主找了相熟的師傅去「大執」,亦要找運輸公司替女明星棄掉多件傢俬,但該位女明星竟「條氣唔順」,業主稱,「我要搵運輸幫佢揼咗啲枱、櫃、雜物。全間屋啲牆要油返,地板的負責俾一半錢,加埋都係29,000蚊,佢咁都話貴。依家啲人真係不負責任,唔講道理。」

網民:已經殘到唔似新樓

貼文在網上掀熱議,不少網民指責該女星過份,、「可以住到咁,咩人黎,唔出名既名星應該都會有姐姐執下屋清潔。」、「點樣住先會住到咁樣?好過份!」;亦有人叫業主開名,讓其他業主小心提防,「最好開埋名啦,免得其他人受害!」。

及後業主回應,「我目前打算裝修好先,之後有單有據把餘下的按金退返俾佢。我就跟足程序做嘢, 如果佢仲係唔知錯,仲要鬧我嘅話,咁我都唔會客氣。」

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受