Ad Block Ad Block
本地
2022-11-15 12:40:22

網上熱話|九巴上層座位驚見大量碎髮 網民:流動速剪有諗頭

分享:

九巴上層座位驚見大量碎髮。(Facebook群組「屯門公路塞車關注組」照片)

在巴士上剪指甲已經十分擾人,但如果是剪頭髮,你又何作感想呢?有網民今日(15日)在Facebook群組「屯門公路塞車關注組」上載照片,只見在九巴巴士上層一排雙人座位及地下,散落一撮撮疑被剪下的頭髮。該網民笑稱「原來剪指甲呢啲而家已經係小兒科,DLXM喺巴士剪髮係咩玩法?」,其又謂「可能事主塞車塞到原地出家呢,可以關心吓大家心理健康,塞車都睇開啲唔好咁燥」。

網民:塞車塞到出家?

該貼文未有交代拍攝時間及巴士路綫,不過卻引來許多網民熱議,「好想睇嗰個人上車同落車,係唔唔同咗形象」、「到底要塞幾耐先剪完一個頭」、「九巴流動髮型車速剪,好有諗頭」、「屯公咁塞車,直頭染髮都得啦」。亦有人天馬行空猜想原因,「依家出去剪頭髮要針紙同安心出行,巴士唔使」、「趕住去出家?」、「可能係後面嗰個做嘅」。

不過,九巴乘客須知列明,請勿在車內作出令其他乘客感到煩擾的行為,例如高聲談話、剪指甲、用腳頂着前面椅背或將腳踏在座椅上等。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受