Ad Block Ad Block
本地
2022-09-01 19:00:00

網上熱話|九巴新車行特別線尾班車惹議 巴士迷捧場青衣街坊放工上唔到車

分享:
據指事件源於九巴派出較少行駛屯門以外路線的巴士,行走繁忙時間路線948E。(網民Darren Mak@FB群組「是日快快-巴士即日相」) 昨日放工時間大批市民在康怡廣場外排隊等巴士,據指他們正輪候948E線。(網民Roger Poon@FB群組「青衣街坊吹水會」)

現今社會資訊流通,巴士迷很容易掌握到車輛行蹤,繼而往拍攝和捧場。有地區群組昨(8月31日)流傳一則消息,指九巴安排一輛隸屬屯門車廠的全新巴士,行走下午繁忙時間從鰂魚涌康怡廣場往青衣的過海路線948E尾班車,惟聲稱因車務安排吸引一眾巴士迷及早到場輪候乘車,終導致部分青衣街坊放工時未能登車。

有網民昨日下午在facebook群組「青衣街坊吹水會」貼出一幅照片,顯示大批市民正在康怡廣場外輪候巴士,該網民稱他們正在等候948E線,包括大量巴士迷乘客,最終部分上班族未能登車。

網民:巴士甚少行駛屯門以外路線

帖文有知情的網民和巴士迷留言,透露事件源於九巴派出一款屬屯門車廠的全新12.8米巴士,行走荔枝角車廠旗下路線,包括948E。有人稱,該車型甚少出現在屯門區以外路線,故昨傍晚吸引大批巴士迷。

有街坊就批評,巴士公司在繁忙時間派出特別車型吸引巴士迷「爭住搭」,令真正有需要的放工乘客上不到車,「焗住係(喺)條街到罰企」,亦有留言指「尾班車上唔晒啲客啦」、「作為居民同用家,我只關心夠唔夠載,班次夠唔夠應付需求……唔只我,仲有上唔到車嘅居民都相當火滾。」

Ad Block
據指事件源於九巴派出較少行駛屯門以外路線的巴士,行走繁忙時間路線948E。(網民Vincent Chong@FB群組「青衣街坊吹水會」)

據指事件源於九巴派出較少行駛屯門以外路線的巴士,行走繁忙時間路線948E。(網民Vincent Chong@FB群組「青衣街坊吹水會」)

街坊:班次本身已掹掹緊

另外有網民建議,九巴應同時加開一班額外班次,疏導乘客,「明知道派埋晒啲咁惹火嘅車行特見會引晒啲巴膠嚟,就應該要額外加多班車做準備啦!本身條線得兩班車都已經掹掹緊,仲要搞啲咁嘅嘢真係難怪俾人鬧喎!有冇諗過人哋返咗成日工,都係想舒舒服服一程車返屋企啫!係都要搞到人哋上唔到車,要咁轉接先返到屋企先安樂!」

不過,網上其他討論亦有人認為每名乘客都有其乘搭的自由,「巴士係公共資源,任何人都可以搭……只要俾齊錢,唔可以話搭巴士本身有錯」、「滿座咪上唔到囉,又唔係搭霸王車」、「咁先來後到冇得嘈,而班人又有排隊又有比足錢,要怪就怪九巴點解唔出多架」,更有網民坦言繁忙時間車源十分緊絀,「繁時邊到揾架車加班,啲車你黎(嚟)揸?」

Ad Block

本報正向九巴查詢事件。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受