Ad Block Ad Block
本地
2023-06-01 12:56:56

網上熱話|內地客拍片指九記牛腩收銀「唔講多謝」 被諷:爭在你幾廿蚊?

分享:

一句多謝有多重要?有內地女周二於社交平台「小紅書」發文,指中環九記牛腩職員態度惡劣,控訴結帳時收銀阿姐「多謝都無一句」,遂拍片公審。「這個收銀阿婆態度特別惡劣,服務差,買單嗰陣多謝都冇一句。我哋話下次唔來,走嗰陣鬧人話拿啲錢買藥食,一把年紀仲咁大火」。該內地女更指,「阿婆食餐嘢啫使咩咁勞氣,為自己嘅口積福啦!我驚你買藥畀自己食啫!」。

收銀阿姐:爭在你幾廿蚊啊?

從樓主上載影片見到,內地女與同行男子以「半鹹淡」廣東話,站在店舖外與收銀阿姐對罵,收銀阿姐見其拍片,諷指:「吓,上網鬧多啲啊!」,之後便淡定低頭吃麵。男子尚不罷休,批評:「祝妳好生意仲唔好啊?多謝都無聲真係」。收銀阿姐回應謂:「好恨你咩?好生意,爭在你幾廿蚊呀?」男子則怒斥「衰X格」,惟旁邊員工和食客不為所動。

貼文一出,隨即引起熱議,不少網民認為內地女小題大造。「咁小事都拎出嚟講」、「五星級服務去酒店啦」、「你講嗰個阿婆好似係老闆娘嚟架喎」、「佢應該真係唔志在你嗰幾廿蚊」;亦有網民稱,「香港餐廳大多數都係咁」、「今時今日咁嘅服務態度真係唔得」、「畀錢買難受」。據了解,該內地女現已刪除相關貼文。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受