Ad Block Ad Block
本地
2023-02-06 17:14:27

網上熱話|公園橫幅咒老友記聚賭必輸 勸不如睇書 網民:去圖書館睇馬經?

分享:
公園橫幅咒老友記聚賭必輸,勸不如睇書,網民笑指「去圖書館睇馬經?」。(網上圖片)

公園橫幅咒老友記聚賭必輸,勸不如睇書,網民笑指「去圖書館睇馬經?」。(網上圖片)

要打擊非法聚賭,除了靠日常巡查外,最近亦有地區想到新方法!有地區管理委員會近日在公園內掛上橫額力勸老友記勿聚賭,又寫上搞笑標語「不如去睇書」,惹起網民熱議。

有網民在Facebook群組「扮工室Online」上發布帖文並寫道,「唔賭錢去睇書?」,帖文內的圖片可見有一幅寫上「公眾地方聚賭罰錢必輸,不如行幾步去北葵睇書!」標語的橫額,寫有葵青區地區管理委員會,相信由該等機構印刷及掛上。而圖中亦見有一班老友記疑似在公園內進行賭博。

網民:去圖書館睇馬經?

事件引來不少網民熱烈討論,不少人對此事感到啼笑皆非,認為勸老友記去睇書不切實際,「不如行幾步去北葵繼續賭」、「去圖書館睇馬經?」、「人地最忌呢樣」、「反正都係輸,不如去睇書」、「睇完輸得仲多」、「書中自有黃金屋」、「唔想啲阿伯喺公園聚賭,叫康文署擺架流動圖書車喺嗰度咪得囉」、「輸錢因為唔夠精,應該去圖書館多d睇書,鑽研賭術,咁就逢賭必贏」、「唔知點解覺得好笑」、「作嗰個係咪都要睇下書先呢」。

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受