Ad Block Ad Block
本地
2022-09-29 12:10:16

網上熱話|土瓜灣兩餸飯完食後驚見「超粗曱甴腳」 網民:買飯搭隻髀

分享:

食飽見到一隻曱甴不算可怕,最怕只見到部分殘肢。有網民日前在Facebook群組「To Kwa Wan 土瓜灣之友」發文稱,其所購買的兩餸飯中,竟出現了一隻蟑螂腿。但最令人崩潰的是,吃到最後才發現,令他頓感反胃「X!食到最後先見到咁大隻腳!嘔……」。

網民:買飯搭隻髀!

而從圖片可見,該盒兩餸飯只剩下少量飯菜,而沾滿咖哩汁的蟑螂殘肢,則被挑出放於盒蓋上。只見該蟑螂腳肌肉線條明顯,感覺強而有力,「腿毛」則根根分明,充滿光澤。

帖文引來網民熱議,不少人都直言極度噁心,「其實我最想知,隻曱甴另外幾隻腳係邊到」、「見到隻腳,擔心個身去咗邊到」、「真係X出聲」。亦有網民笑言指樓主「賺咗,買飯送另類牙綫棒」,「兩餸飯變三餸飯,點睇都係你著數」、「仲要搭隻髀畀你」、「齋睇隻腳應該做好多運動,唔好浪費佢啲蛋白質」。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受