Ad Block Ad Block
本地
2023-05-19 18:00:00

網上熱話|大埔港媽抱女兒偷夾公仔機玩具車陳列品 網民:教壞細路(有片)

分享:

網上熱話|大埔港媽抱女兒偷夾公仔機玩具車陳列品,網民直斥港媽「教壞細路」。(FB大埔 TAI PO)

身教重於言教,但這位港媽似乎有教壞小朋友之嫌。一位疑為夾公仔店的東主,昨日(18日)在網上上載一條閉路電視片段,顯示一名抱著女兒的港媽,疑偷取放於夾公仔機外的玩具車陳列品,有網民直斥港媽「教壞細路」。

偷取夾公仔機玩具車陳列品

短片日前被上載至群組「大埔 TAI PO」,片段拍攝於5月13日下午,片段顯示一名港媽,在大埔一個商場內抱著女兒行走,在一部夾公仔機前停下,港媽當時一手抱著女兒,一手將手放在夾公仔機上方,疑似拆開包裝,片段亦有錄得雜聲。及後港媽垂下手,帶同女兒離開現場;另一角度的閉路電視片段亦見,女童正拿著一輛玩具車。

東主同時上載兩張照片,一張為港媽的正面,另一張為被偷走的陳列品包裝,東主更說,「仲要留返個包裝系(喺)到咁有手尾」。

網民:教壞細路

多位網民亦對影片作回應,指責港媽教壞小朋友,「啲人真係有鋪偷野癮」、「咁樣既(嘅)啊媽,教啲仔女都唔方(慌)好得去邊,仲要當住咁多人行(嘅)地方偷」、「成日都講大唔好教壞細」、「咁快教個女做賊」、「真係好討厭呢種人,連買架車仔既錢都冇,走去偷野」。

有人就建議東主做作另類方法減少損失:「display最好都放入面啦,有d人手多多都會貪小便宜,順手牽羊」。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受