Ad Block Ad Block
本地
2021-07-06 08:20:00

網上熱話|巴士5分鐘車程乘客聚走廊 街坊批討厭:「唔上樓上就行入啲啦」

分享:
有網民呼籲乘搭新大嶼山巴士的街坊,勿聚集在下層車頭,令其他人無法登車。(資料圖片)

有網民呼籲乘搭新大嶼山巴士的街坊,勿聚集在下層車頭,令其他人無法登車。(資料圖片)

新大嶼山巴士營運的38線往返逸東邨及東涌港鐵站,官方指車程最短只需5分鐘就能到達東涌站。有網民日前在Facebook群組「東涌friends club」訴苦,指經常看到38線巴士上車門至落車門之間有很多乘客站立,上層和下層後半部分卻仍有大量空間,批評「好心啦,自己上咗38唔上樓上就行入啲啦,喺度塞住晒個車頭,真係好討厭」,並指不論上班或下班繁忙時間均如是。

相關新聞:網上熱話|「MIRROR逼害群組」3日吸15萬人 人夫大歎:而家啲老婆入晒嚟

有人就提到乘客聚集在車頭或「得不償失」,指中途站的乘客登車時,或因乘客聚集在車頭部分而拖慢登車流程、「迫完一輪先上曬,司機好耐先閂到門」,然後車程就會相應延長,直言「一開始直接去坐唔好塞住車頭,北大嶼山醫院個站(中途站)上客都快d(啲)」。此外,也有人指經常都因下層滿載而未能登車,卻留意到樓上仍有一定數目座位,「係呀,我地喺巴士站迫唔到上車,但見到樓梯顯示器樓上仲有23個位囉」。

「大家逼喺樓下冇意思」
逸東邨附近的滿東邨也有類似情況,有網民說往返滿東邨和東涌站的39M線車站,每朝也有職員協助呼籲乘客盡量行入車廂,「日日有個站長會嗌呢兩句:樓上仲有位行上去呀唔該!入面仲有位,行入去呀唔該!仲有大把人未上車!」不過,該網民認為「大家逼喺樓下冇意思」,促請一眾乘客應自動自覺「唔使人叫」,「自動波啦!我湊住個女,樓下冇位,我都同佢坐上層。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受