Ad Block Ad Block
本地
2021-10-04 08:20:00

網上熱話|巴士站唔遞手致飛站 事主稱「又唔係截的士」捱轟

分享:
九巴兩年前曾在facebook「教路」,指乘客如不欲被「飛站」,就要在巴士站遞手示意。(蘇文傑攝)

九巴兩年前曾在facebook「教路」,指乘客如不欲被「飛站」,就要在巴士站遞手示意。(蘇文傑攝)

搭巴士要揚手截車是乘客的責任,但有乘客日前在社交網站facebook群組「沙田之友」發帖分享,指在當區一個巴士站目送巴士飛站。她其後指丈夫現場曾解釋「因為我地(哋)無揮手」,但她自己卻深深不忿:「我心稔(諗),又唔係截的士」,內容隨即引起網民不滿。

網民批揮手截巴士唔難

多個社交專頁轉載其帖文,直斥「唔揮手截車,到尾班車都唔會停站」。有網民留言稱揮手並非難事,「你自己唔揮手,仲好意思話車長唔啱,車長鬼知你企係(喺)度係咪搭車」、「要搭車揮下手,其實唔太難既(嘅)」、「揮手是常識吧!企係(喺)到(度)以為你等人」。亦有網民戲言,「咁你咪繼續企落去囉,總會有車停嘅!」

另外,在網上討論區有人直言「佢老公都知衰乜,(咁)都有得怨嗎」、「想搭車試下揮吓手,反正揮咗都唔會有蝕底,唔揮隨時被飛站」。

九巴曾fb教乘客搭車要揚手

翻查資料,香港法例第230A章《公共巴士服務規例》列明,如有擬成為乘客的人示意,尚未滿載的巴士就要在巴士站停車並接載該人。九巴兩年前亦曾在其社交網站教育乘客,指同一車站或有多條路線使用,「如果冇咩人排隊而候車嘅乘客又冇伸手截車,車長就會以為大家等緊嘅係另一架巴士而唔駛埋車站」,促請乘客務必揚手示意。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受