Ad Block Ad Block
本地
2022-08-05 18:26:27

網上熱話|港女食外賣pizza驚見「爛牙」 網民笑稱:係咪樓主自己嘅?

分享:
網上熱話|港女大埔買pizza驚見「爛牙」搞到無胃口 網民:可能係墨魚嘴 網民表示很噁心。 女網民十分震驚,在網上發文指已經「無晒胃口」。 更多網民認為比較似墨魚嘴。

一名女網民昨日在大埔新達商場一間連鎖餐廳買外賣,怎料回家後竟發現pizza中有異物,疑似一隻「爛牙」,該名女網民十分震驚,在網上發文指已經「無晒胃口」,還上載數張「爛牙」照,表示已經清洗乾淨才拍照。

帖文一出,即引來網民留言討論稱「很噁心」,有網民笑指該「爛牙」是否樓主甩出來,「我都覺得好似牙,我都試過食嘢咬甩左一半,我覺得樓主睇吓係咪自己嘅先」、「定你食食下甩左隻爛牙」、「建議睇睇係咪自己甩左」,樓主回覆留言表示,自己以及全家人也沒有人有「爛牙」,更表示「我都比隻牙嚇親,唔明點解有人話似其他野,仲覺得我甩牙」;亦有其他網民認為似墨魚嘴「墨魚咀好硬架,平時食果啲炸墨魚咀系包住墨魚咀個軟骨」、「似墨魚嘴/眼」、「我都覺得係魷魚嘴」;亦有網民表示應送往化驗所檢驗,「留返啲證據部(報)食環署等佢哋送去化驗」。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受