Ad Block Ad Block
本地
2023-04-27 16:50:00

網上熱話|港男街頭執朝鮮護照惹熱議 網民:係唔係北韓特工?

分享:

網上熱話,港男街頭執朝鮮護照惹熱議,網民問「係唔係北韓特工?」(網上圖片)

在外地遺失護照非常麻煩,因需要報失之類的動作,近日一名港男就在街上執到一本外國護照,並於網上平台發文尋找失主,惟這本特別的護照惹起熱議,原來該護照為朝鮮護照,十分罕見;更吸引不少網民驚訝表示「係唔係北韓特工?」。

護照寫有北韓公務用

帖文最先上傳於群組「香港失物報失及認領群組」,該名港男亦貼出數張照片,並寫上「姓kim的,邊個留低咗」,指出於街上拾獲一本護照。

從港男上傳的照片可見,該護照封面頁為藍色,印有上「DEMOCRATIC PEOPLE’S REPUBLIC OF KOREA」(朝鮮民主主義人民共和國/北韓),亦印有「FOR PUBLIC AFFAIRS」(公務用);護照內外也有朝鮮國徽及其國花「木蘭」。

網民:職業特工隊?

對於這本護照,網民提供極多意見,包括,「直接去韓國領事館」、「樓主如果方便交去警署好啲」、「應該上去還返北韓駐港領事館」。港男其後回覆「放落,郵筒算」。

同時,亦引起其他網民熱議,有網民表示,「第一次見北韓護照呢」、「做過地勤一年半都未見過呢個國家嘅 passport」、「職業特工隊?」、「俾小金發現,返去會唔會槍斃」、「係唔係北韓特工?」、「我擔心佢俾人發現唔見咗本護照,佢北韓嘅家人出事」、「點解會有北韓護照?」、「執到外國人護照,最好係交去佢哋嘅領事館或警署」。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受