Ad Block Ad Block
本地
2023-11-20 17:33:22

網上熱話|狗狗馬路旁逆向狂奔 目擊者疑走甩警犬狂呼「旺財唔好走」

分享:
網上熱話|狗狗馬路旁逆向狂奔 目擊者疑走甩警犬狂呼「旺財唔好走」

網上熱話|狗狗馬路旁逆向狂奔,目擊者疑走甩警犬狂呼「旺財唔好走」。(fb「車cam L(香港群組)」圖片)

一隻瘦弱的狗狗在馬路旁邊逆線方向狂奔,市民質疑警方「走甩警犬」

今日(20日)網上流傳一段車Cam影片,從影片中可見,一輛警車停泊於公路中,而一隻瘦弱的狗狗向警車的反方向奔跑,有警員站在路面上查看。其間一輛白色小巴司機開門向狗狗招手,試圖將牠叫回,但狗狗沒有停下,繼續沿車龍逆方向跑走。

Ad Block

片主質疑該隻狗是警犬

由於有警車停在前迫,片主質疑該隻狗是警犬,其間亦不斷夾雜粗口大叫,稱「走甩咗隻警犬呀,差人你唔識去捉佢呀!你(警員)大鑊啦,唔去捉佢!」。

片主又稱該隻狗為「旺財」並高呼「旺財,旺財返嚟呀!你爸爸(警車)喺前面呀!佢燉冬菇呀,旺財你唔好走呀!哎呀,越走越遠喇旺財!」,影片至此結束。

網民:阿崩叫狗 越叫越走

影片引來大批網民觀看,笑指旁白生動,又指狗狗「奔向自由的路上」、「阿崩叫狗 越叫越走」,亦有網民表示,該狗不是警犬,「警犬係坐Hiace貨Van入面有鐵籠個隻,並列明PDU部門」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受