Ad Block Ad Block
本地
2022-11-14 19:00:00

網上熱話|的士司機少收車資反有驚喜:你唔計較啲客仲大方

分享:
有的士司機相信只要不計較,客人往往會更大方。(資料圖片/陳奕釗攝)

有的士司機相信只要不計較,客人往往會更大方。(資料圖片/陳奕釗攝)

網上日前流傳一段影片,顯示有乘客因「爭3蚊」才足夠繳付車資,與的士司機爭執並遭載回起點。有的士司機在facebook群組「的士司機資訊網 Taxi」表示,有一次將乘客送抵目的地後始發現沒有落錶,因此只要求對方按過往收費繳付車資便可。事主續說,對方最終主動稱「俾夠100就肯定無錯」,坦言「你唔計較既(嘅)時候啲客仲大方囉」。

客人堅持要繳付百元車資

事主在帖文提到,該名客人表示一般從秀茂坪邨往佐敦道需要80多元,故他本身打算只收取75元車資。未料,對方竟反稱擔心事主受她騙,故決定繳付100元,「我死都話80(元)就得,佢死都要我收100(元)。」

Ad Block
網上有的士司機分享忘記起錶的經歷。(資料圖片)

網上有的士司機分享忘記起錶的經歷。(資料圖片)

的士司機:有時啲嘢唔使去到盡

有其他任職的士司機的網民留言說,以往都試過的士咪錶故障,「隻錶壞咗落唔到旗,乘客俾多冇俾少」。亦有司機表示,接載乘客到「荒山野嶺」後因無法找贖500元大鈔,決定少收20多元而只收100元,「佢話唔好意思既(嘅),我話同你有緣唔收你都無所謂。所謂百年修得同船渡」。

此外,也有司機試過被乘車途中的學生,因身上不夠錢而要求中止行程,「最後我車到佢返屋企,叫佢有幾多俾幾多就得。」他解釋,雖然最終仍短付約40元車資,但認為「有時啲嘢唔洗(使)去到盡,咁樣好易出事喇」。

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受