Ad Block Ad Block
本地
2023-03-09 12:38:36

網上熱話︱酒樓買368元半隻乳豬得10件?網民:望真啲

分享:

有街坊指,於長沙灣酒樓買368元半隻乳豬,結果只得10件。(Facebook群組「長沙灣人」圖片)

乳豬皮脆肉嫩人人愛。但日前,有街坊於Facebook群組「長沙灣人」內分享不快經歷,指近日於區內一酒樓買晚市外賣,其中包括價值368元的「鴻運脆皮乳豬(半隻)」。不過,回家打開外賣盒卻發現,盒內只有10塊乳豬皮,另外一盒則放有一個燒豬頭。

街坊稱外賣無要求要豬頭

該名街坊不禁在貼文揶揄指:「咁矜貴?」同時又指,自己購買外賣時,並無要求酒樓提供豬頭,是職員自行放入。他又形容,乳豬「肉質咬落十分乾柴」,估計「應該翻叮熱過」再出售,狠批酒樓出售「劣質乳豬」,並揚言「以後一定唔會再幫襯!」

真相大反轉

網民:你買乳豬唔係燒豬

相關事件引起熱議,有網民質疑酒樓貨不對辦,「似人哋食剩打包」、「畀多咗半個頭仲詐型?」、「係咪畀漏咗盒?」但有網民仔細看過照片後,指放有豬頭的外賣盒底部,亦可清晰見到乳豬件,因此並非只有10件。「見個豬頭下面,仲有責住一排乳豬,照計有半隻喎」、「乳豬半隻呢度夠晒啦,你估好大隻咩?」、「提醒返,你係買乳豬唔係燒豬。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受