Ad Block Ad Block
本地
2023-03-19 16:56:03

網上熱話|青衣有診所洗牙要排8個月 網民:姑娘哭訴一日10個客「放飛機」

分享:
青衣一間診所預約洗牙需要輪候8個月,細問才發現每日都有很多已預約的客人「放飛機」。(示意圖,Pexels圖片)

青衣一間診所預約洗牙需要輪候8個月,細問才發現每日都有很多已預約的客人「放飛機」。(示意圖,Pexels圖片)

牙齒護理十分重要,一般人通常建議每半年至一年洗一次牙,不過很多青衣街坊近期都很難預約區內一間牙醫診所洗牙,原因竟然是很多人預約後「放飛機」。

街坊倡預約洗牙先收按金

有網民日前在facebook群組「青衣街坊吹水會」分享,日前致電區內一間牙科診所擬預約洗牙,詎料接電話的護士表示已不再接受電話預約,即使列入候補名單相信亦要排至11月,言談間對方透露決定源於太多預約人士最終沒有出現,「佢話試過一日有十個客係no show,佢話今日第一個客約咗9:00都係無嚟。」該網民續指,可能診所每日「放飛機既(嘅)客多過應診既(嘅)客」,更表示留意到護士對答期間哽咽,「佢講講下我感覺佢應該喊梗(緊)。」

Ad Block

「浪費你幾多秒去取消吖?」

發帖網民慨嘆,「唔明點解正個咁細心又好禮貌既(嘅)牙醫都會有咁遭遇」,質疑要取消預約的人何不致電取消,「好讓診所後補給有需要既(嘅)人囉!」不少街坊都留言稱,終於明白自己為何未能預約,有街坊建議該牙醫應酌量收取訂金,「有心洗嘅人,係唔介意比(俾)deposit(按金)先」、「應該先收按金,搞到想洗嘅洗唔到」。

有網民引述診所稱,即使護士前一日致電確認並獲答應,翌日預約人也會不出現,「姑娘有話過,有客人前一日答應到,但最後no show」、「我相信前兩日confirm完都no show既(嘅)人都唔係少數…我大半年前去洗牙,阿姑娘都已經有提過呢個問題。」有留言推測,應該有預約人士趁與內地通關後離港洗牙,批評他們缺乏責任心,「吾(唔)去就打去取消啦!浪費你幾多秒去取消吖,預番D(啲)位出嚟,吾(唔)好阻住個地球轉。」

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受