Ad Block Ad Block
本地
2023-03-01 04:30:37
日報

親友龍尾村拜祭 蔡母:寶貝女話冇就冇

分享:
大埔龍尾村 大埔龍尾村 大埔龍尾村

昨日是碎屍案死者蔡天鳳遇害後的「頭七」,蔡的十多名親友昨早9時到富山殮房認屍後,中午12時返回案發現場大埔龍尾村,以道教儀式舉行法事超渡。至下午1時許,各人逐一上香拜祭,丈夫Chris上香時對亡妻說「好感激遇到妳」。蔡天鳳母親更是表現悲慟,伏在女婿Chris懷中痛哭,並不停呼喚亡女「你真係死得好冤枉,點解咁樣,我個寶貝女…… 話冇就冇,媽媽以後都見你唔到!你有乜想同媽媽講?」

死者家姑譚太亦哭成淚人,指「今世你嘅善良俾錯咗人,傻妹,俾咗班狼心狗肺食咗你個心」,勸蔡天鳳不用想念他們,放心上路,稱會堅強地帶大4名小朋友。譚太接受傳媒訪問又透露,去年一家人才去旅行,很開心,沒想到已成追憶,昨到龍尾村經過慈善寺時感到心寒,到村屋更感傷心,「那些衰人竟然在觀音像下,做出那樣喪盡天良的事」,又慨嘆年紀最小的孫兒僅3歲便失去了媽媽,「很凄涼」,希望媳婦早日沉冤得雪,「拉晒班衰人」。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受