Ad Block Ad Block
本地
2022-08-24 23:15:06

馬鞍逼港|打風唔使返工?鄧炳強:邊有咁輕鬆

分享:
馬鞍逼港|打風唔使返工?鄧炳強:邊有咁輕鬆

民安隊颱風天下工作。(鍾式明攝)

八號烈風或暴風信號晚上7時25分生效,不少市民均提早下班,回家休息。保安局長鄧炳強晚上約9時在Facebook專頁,以「打風唔使返工?邊有咁輕鬆」為題發文,不知是否仍在工作的他深有感受,指「打風嘅時間,好多人唔使返工,留喺安全嘅地方休息吓。但係呢個時侯,一班無懼任何風雨都謹守崗位嘅紀律部隊兄弟姐妹們,正在風雨中守護大家!」

他又讚揚一眾紀律部隊無懼風雨,專業候命「就算喺八號風球嘅惡劣環境之下,我一班消防、警隊、飛行服務隊同埋民安隊嘅兄弟姐妹都會隨時侯命,不論係沉船、塌樹、水浸或者山泥傾瀉,一有狀況,佢哋就會立即出動,保護市民!」

他亦在文末的標籤提到,保安局的緊急事故監察及支援中心已經啟動,呼籲市民打風期間不要外出,並歡迎市民「一人一留言」向颱風中謹守崗位的紀律部隊成員致謝。

Ad Block
鄧炳強fb發文讚揚紀律部隊颱風天下仍謹守崗位。

鄧炳強fb發文讚揚紀律部隊颱風天下仍謹守崗位。

紀律部隊颱風天下工作。(鍾式明攝)

警方呼籲市民遠離岸邊。(鍾式明攝)

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受