Ad Block Ad Block
本地
2022-01-06 17:08:00

魏浚笙爆Phoebus收埋練大隻

分享:

演出節目《調教你男友》爆紅的魏浚笙(Jeffrey),接受林柏希主持的《月傾會》訪問,由模特兒、YouTuber轉戰電視,《調教你男友》、《膠戰》再擔正演出劇集《iSWIM》,23歲嘅Jeffrey星途無可限量。被稱爲Jeffrey BB,又係姐姐殺手,林柏希問他那個稱呼最受落,Jeffrey話依家最多人叫佢做「煨Sir」。「依家叫煨Sir,因為《膠戰》第一季,有一個叫咩煨番薯,我講咗餵蕃薯,所以依家啲人會叫我煨Sir!」煨字同餵字,煨Sir話識分㗎,仲即場教大家點寫個「煨」字。

唔覺靚仔 自稱抑鬱

唔好以為靚仔冇煩惱,Jeffrey稱自己有少少抑鬱,「我有時諗嘢會好負面,我會諗到好worst,但係我會好快唔記得咗!嗰陣疫情開始好嚴重嘅時候,我會忽然間喊,有時女朋友忽然間咳,我都會好擔心,我就覺得大鑊喇,係咪發燒呢?跟住我就好驚!」

稱得為男神,林柏希叫Jeffrey自評靚仔指數,「真心,我覺得自己唔紅,咩叫紅呢?紅嘅意思係MIRROR、國際例子BIGBANG呀、BLACKPINK呀!碧咸我覺得好靚仔,吳尊我都覺得好靚仔,吳彥祖又好靚仔,呢啲先係高分囉,我呢啲唔好講喇,唔係嗰個level!」最後Jeffrey俾自己68分靚仔!會唔會太謙呀?

爆吳啟洋秘密加操

早前拍完第一次擔正劇集《iSWIM》,同場仲有Edan、Stanley同Phoebus等男神,同場較勁有冇特別操fit,「我梗係唔輸蝕啦,我每日都操緊,我又唔會扮嘢嘅!」咁邊個最扮嘢,收收埋埋自私操,「Phoebus(吳啟洋)好笑,Stanley有同佢話,『喂,Phoebus,你好似要操一操』,佢話個角色唔使肌肉,點知過咗一個月之後,佢又大隻咗喎,臨roll機又喺度操操操喎,跟住Stanley就話,『又話唔操,扮咩啫。』」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受