Ad Block Ad Block
職場
2024-03-11 14:00:00

網上熱話|港男收$2200清潔曱甴屋 被爬上身兼見1幕即縮沙:冇本事賺呢啲錢

分享:
港男收$2200清潔曱甴屋 被爬上身兼見1幕即縮沙:冇本事賺呢啲錢

港男收$2200清潔曱甴屋 被爬上身兼見1幕即縮沙:冇本事賺呢啲錢

有時收工太攰,假期又想留時間外出輕鬆下,家務問題總是拖得就拖,連健康有精神的人亦有同樣心態和舉動時,一些獨居又或是多病痛的長者就更甚。早前,一位自稱從事清潔行業20年的港男就在討論區上發文,直指自己近日以$2,200元的價錢接了一單清潔生意,雖然剛入口已聞到極大陣異味,但事主仍然頂硬上,直至發現間屋除了髒亂之外,竟然更是曱甴的安樂窩,令他開始頂唔順,最後更放棄嘆自己「冇本事賺呢啲錢」。

(圖片來源:SBS《上流戰爭3》劇照)

(圖片來源:SBS《上流戰爭3》劇照)

港男從事清潔二十年 收$2200為獨居長者做清潔

假如自己沒有時間或心力為家居做清潔,而又有能力應付的話,不少人都會選擇俾錢安排清潔人員上門幫忙做打掃,惟有時部分住戶的衛生情況真的令人嘩然。早前,一位自稱已從事清潔行業20年的港男就在討論區上發文,劈頭即無奈表示「做咗廿年清潔,今次終於遇上曱甴屋」。他直指最近為一名業主清潔家居,該業主表示前租客為一名退休公務員、有精神問題的獨居長者,原以為屋內只是較骯髒和較多蟑螂,豈料剛入屋已聞到濃烈異味,「呢種獨特氣味,之前喺某單位做清潔時同某連鎖餐廳食飯時聞過 ,印象深刻係一種好霉噏嘅曱甴味。我心諗:今次XX了,但自己又應承咗人做,唯有焗住頭皮頂硬上」。

 

(圖片來源:TVB《堅離地愛堅離地》劇照) (圖片來源:LIHKG討論區) (圖片來源:LIHKG討論區)

開工僅兩日已頂唔順 被爬上身兼疑似被蝨咬

首次面對曱甴屋的事主未有即時放棄,決定頂硬上的他全日都在與曱甴對抗,坦言每次扯開木框即湧出蟑螂,清潔單位期間亦多次有蟑螂爬上身,抽屜時內有堆積如山的蟑螂卵,所有牆身都有蟑螂糞便,整間屋都有一股濃烈惡臭,廚房則是全屋「重災區」。事主又無奈指在收工回家後,更「發現隻腳畀蝨咬到一點點,即刻沖涼、用熱水洗衫」。

 

(圖片來源:LIHKG討論區截圖) (圖片來源:LIHKG討論區截圖)

翌日見1幕即縮沙:冇本事賺呢啲錢

事主坦言是次清潔工作報價$2,000元,外加$200元車馬費,因而在首日清潔工作完成後,打算噴滅蟲劑「焗一晚」,留待翌日繼續清潔,沒料到第二日一入門口就見驚人一幕。他表示第二日的蟑螂數目竟比前一日多幾倍,「數量仲多過我平日碗飯嘅米量,我踩每一步都踩到曱甴嗰種清脆踩扁嘅聲」,惡劣程度令他即時決定縮沙,最後未有收費就離場,更無奈表示「「有啲錢我冇本事賺」。

Ad Block
(圖片來源:LIHKG討論區) (圖片來源:LIHKG討論區)

網民睇相都崩潰 擔心附近居民同遭殃

網上和電視不時都會報導曱甴屋相關的情況,惟事主表示這是他首次遇到,「可能係我見識少,做滅蟲應該會見得比較多,但暫時係我遇過最嚴重嘅住宅單位,呢種程度我只有試過喺餐廳遇見過」。大批網民被事主的照片震懾,紛紛表示「下面好大機會有竇口」,又擔心「炸完係咪會去哂隔離屋」,亦有網民佩服事主的勇氣,大讚「其實都滅得7788」、「真勇士」。

 

(圖片來源:LIHKG討論區) (圖片來源:LIHKG討論區) (圖片來源:LIHKG討論區) (圖片來源:LIHKG討論區) (圖片來源:LIHKG討論區)
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受