Ad Block Ad Block
財經
2021-11-26 10:43:00

股壇C見|施永青首試Tesla有冇刮花?曾投資3000萬做唔成電動車大亨

分享:

「呢架車使唔使拉手掣?」這是一個從未駕駛過電動車的七旬翁,坐上Tesla駕駛席的第一個反應。話說施永青曾在《股壇C見》中透露有意轉用Tesla電動車代步,惟一直未有機會嘗試,適逢主持梁鈞宇(David)最近購入了一部Model Y,今集節目就趁新車落地邀請施永青試駕。究竟出名扭力大、加速快的電動車,有否考起這位四十多年駕駛經驗的老司機?施生又有否刮花David的新愛驅呢?

試駕期間,C基金投資總監李浩德在車上好奇問:「點解堂堂一個大老闆都唔請司機接送?」施永青淡然回應一句「我已經請咗好多人」引來全車人大笑,施生其後補充,不聘請司機也跟中原成立初期的一段往事有關。最近Tesla股價創歷史新高,令創辦人馬斯克當上全球首富,原來施永青近年也曾經投資3000萬元在一間香港公司研發電動車,後來為何無疾而終呢?

詳情請收睇最新一集《股壇C見》!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受