Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-30 21:36:18

姜濤冧莊奪加拿大至HIT男歌手 承諾會努力︰唔會令大家再失望

分享:
姜濤冧莊奪加拿大至HIT男歌手。

姜濤冧莊奪加拿大至HIT男歌手。

MIRROR成員姜濤在元旦出席《叱咤》頒獎禮之後,一直未有現身,就連社交平台也沒有更新。日前加拿大中文電台公布「加拿大至HIT中文歌曲排行榜全國總選」賽果,姜濤憑歌曲《風雨不改》獲得「專業推崇10大粵語歌曲」,並冧莊奪得「至HIT推崇男歌手」,而MIRROR則蟬聯「至HIT推崇組合」。

姜濤透過錄音向大會及樂迷致謝︰「好多謝加拿大中文電台之前我都好似有攞過呢兩個獎,好多謝!原來係所有DJ同樂迷投票選出,好多謝嗰邊嘅DJ同樂迷一直咁支持我!呢個真係估唔到,因為第一年攞嘅時候老實講冇咁大概念,依家攞咗令我霎時諗起大家有一直默默支持我,呢樣好感動!2023年動向……有好多歌,我會努力㗎喇,唔會令大家再失望。

加國的姜糖得知消息之後,立即在社交平台公布消息,分享喜悅。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受