Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-02 17:42:56

新聞女王|高Ling不擇手段另有內情 林正峰內地人氣急升晒爆肌照「找數」

分享:
新聞女王|高Ling不擇手段另有內情 林正峰內地人氣急升晒爆肌照「找數」

高Ling不擇手段另有內情。

無綫台慶劇《新聞女王》,昨(1日)晚焦點落在詩晴Cathy(高海寧飾)及曉薇(何依婷飾)。Man姐(佘詩曼飾)、佐治(馬國明飾)及飛爺(鄧智堅飾)同時收到富商鄭松柏離世消息,三方循律師、家庭醫生及茶客等不同方向追尋線索,縱有九成把握鄭伯死訊屬實,有人卻因不想負上錯誤報道的嚴重後果玩「推波」;進擊的Cathy於危急關頭「搶疆自薦」:「冇人敢報等我嚟吖!萬一touchwood報錯咪賴落我度咯,I have nothing to lose。我宗旨好簡單,the show must go on。我報,萬一報錯,對公司嘅損失先至係最細。」由於甚有guts,贏得一致好評,高Ling因而獲封「野心美女」。

高Ling搶疆自薦報死訊獲封「野心美女」。

高Ling搶疆自薦報死訊獲封「野心美女」。

對於角色贏好評,高Ling謙虛歸功編審:「佢哋寫咗呢個好有血有肉,令人覺得壞得嚟好真誠嘅角色。好感恩好多網民都好欣賞詩晴,話佢又危險又迷人。」高Ling坦言自己也被詩晴吸引:「佢好孝順,你哋慢慢就會睇到,佢不擇手段坐主播位亦係有原因。佢表面上雖然好識得利用自己外在條件,例如拉拉鏈、送底褲,但佢有分寸之餘亦好有實力,就算要去應酬,佢朝早都係好早返office準備晨早新聞,呢個女仔係一心一意搞事業。」談到早前與曉薇VS的反枱戲引發熱話,高Ling透露於拍攝現場有被依婷感動:「我有戥佢慘,因為佢喊得好悽涼,佢喊戲做得好,而且喊極都有,我覺得佢呢方面好叻。」 

Ad Block

在劇中飾演隸屬「佐治黨」的王偉、與高Ling及馬明在後續劇情有不少對手戲的林正峰,自劇集播出後在內地人氣急升,其中一條抖音短視頻突破100萬點擊。另早前林正峰在小紅書上載個人照,引來網民搞笑提議他「左滑露胸肌」,林正峰留言回應:「真的要看?」結果引發一場騷動,成功吸獲逾1.6likes。林正峰最終果然兌現承諾上載白tee健身照及白雪雪爆肌照;林正峰事後受訪時坦言爆肌之路是由接拍《新聞女王》開始:「嗰陣為咗套劇努力健身同埋戒口,幾個月減咗25磅,希望上鏡可以好睇啲,想畀人一種有別於過往嘅感覺。」

Ad Block
林正峰為拍《新聞女王》勁減25磅。 林正峰曬胸肌及麒麟臂勁搶焦 。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受