Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-26 19:01:47

曾比特XiX出席活動 Eric Kwok落場睇到實

分享:

曾比特與XiX一齊到馬鞍山出席活動。

曾比特與女團XiX今日(26日)到馬鞍山出席商場聖誕活動,他們在活動上載歌載舞之餘,更與在場fans玩遊戲。Mike受訪時透露今個聖誕節將要四出登台,無法陪家人及女友過節,「如果有機會放假都好想帶埋屋企人去轉芬蘭睇極光,去聖誕村揾聖誕老人,感受吓外國嘅聖誕氣氛。」他指現階段先努力發展事業,目標是希望未來可以有更多作品,舉行個唱。

至於XiX說表示年尾將會出席不同頒獎典禮在即,會好好觀摩前輩們演出,從中再偷師。她們更笑謂:「今年願望好想挑戰出一隻充滿聖誕氣氛嘅歌,成為大家每年聖誕必聽嘅歌曲,我哋可以喺 MV Cosplay 聖誕老人、麋鹿或雪人都得,可滿足哂兒時夢想!」。

 

Eric Kwok𥄫實XiX

現場還有郭偉亮(Eric Kwok),雖然曾比特是由他一手提攜,但到場主力是睇實XiX的表現。身為XiX經理人的Eric Kwok,每次都會跟足XiX的活動,事後更會跟她們來個賽後檢討,就算XiX只是在台上影相,Eric Kwok都不敢轉移視線,可見他非常著緊,他亦在IG更分享網民拍下的XiX現場片段。

Eric Kwok在場睇實XiX表現。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受