Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-31 10:59:02

梅啟明入院後首現身 否認慢動作跣低呃工傷:我要呃一早去呃啦

分享:
梅啟明入院後首現身 否認慢動作跣低呃工傷:我要呃一早去呃啦

梅啟明出院首現身。

已故天后梅艷芳的71歲胞兄梅啟明,日前,在任職的一間銅鑼灣餐廳工作時,失足跌倒昏迷,一度失去知覺,被送往律敦治醫院。事後有指翻查閉路電視發現梅啟明慢動作跌倒,有傳他疑似呃工傷。

昨日(30日)梅啟明就接受TVB娛樂新聞台電話訪問,訪問中他否認跌倒「呃工傷」,並澄清表示:「慢動作,點樣慢動作?總之係我拎住嘢,再唔知點樣,點解都要拎好手上面盆飯,之後發生咩事就唔清楚。我每日工作都冇停手,一路做,點解個個都離職。如果我要呃(工傷)早就呃咗啦,點解仲要做差唔多成年,開張做到而家。」梅啟明更透露他是全職工作,月薪約2萬元。

梅啟明表示不滿母親的看護,揚言出院後要找看護算帳。

梅啟明表示不滿母親的看護,揚言出院後要找看護算帳。

梅啟明指出院後要找看護算帳

至於是否中風,他則表示:「醫生驚(輕微中風)啫,所以要check,仲要照磁力共震,排期排到下個月,我問醫生點解咁耐,佢話我已經最快,其他人都要排成年,同埋跌親入院,所以驚我個腦有事,要照腦同埋其他地方,報告就話我左邊心口瘀咗,右邊個肺有啲黑點,而家要做詳細檢查。」

梅啟明在訪問中亦表示不滿母親的看護,指他們照顧得差,他說:「(梅媽)打咗電話,打埋畀女朋友,女朋友走去探佢,探佢兩日,睇佢食白粥同腐乳,冇營養,於是我女朋友返嚟同我講,有兩個工人、一個護士應該識煮嘢畀佢食,我女朋友諗住買啲肉,搵架機打爛佢,起碼啲粥都有肉,營養都好啲。」他更揚言出院後要找看護算帳:「我一出去第一時間就做呢樣嘢,唔能夠畀佢咁對待我阿媽。」

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受