Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-17 14:45:39

阿Sa聲帶受損 自爆演唱會有幕後伴唱:大恩大德無以為報

分享:
阿Sa聲帶受損 自爆演唱會有幕後伴唱:大恩大德無以為報

阿Sa逐一感激幕後工作人員的付出,包括工人姐姐及司機等。

Twins14場演唱會早前圓滿結束,正在放悠長假期的蔡卓妍(阿Sa)在IG貼出演唱會後台換衫的絕密片段,並撰長文逐一感謝一班幕後工作人員的付出,包括工人姐姐、司機等,當中更自爆有幕後伴唱,而對方竟是圈中歌手! 

Sa早前曾透露自己的聲帶受損多年,直至開騷前一天,把聲仍然未控制得好好,幸得小師妹曾樂彤自告奮勇於後台伴唱,阿Sa寫道:「我仲要非常非常多謝曾樂彤,120號第一次上台總綵排之後,我個人可以話灰到一個點。我把聲仲未可以控制得好好但第二日已經係show day,佢本身係嚟幫手影吓相又做吓觀眾,但佢知道我嘅擔憂之後,就自告奮勇話陪我一齊唱unison。」

曾樂彤在Twins演唱會上擔任幕後伴唱。

曾樂彤在Twins演唱會上擔任幕後伴唱。

Sa續指:「第二日當佢把聲輕輕喺我耳機裏面出現,我又真係好似輕鬆咗喎。個感覺係好似打機有人陪你一齊去打大佬咁,第一日完咗show,我落台後即刻攬住佢喊。大佬呀!觀眾聽唔到佢把聲㗎!剩係得我一個聽到,咁樣佢都肯陪我唱足14場,仲唱到聲都沙埋,實在太偉大喇!而我亦都可以慢慢將佢把聲喺耳機度一日比一日咁調細聲啲,我真係超級無敵感謝佢,大恩大德無以為報。」曾樂彤亦有回覆阿Sa謂:「在心中,你對我同對身邊人嘅好天知地知大家知,我係去報恩㗎,愛你喲。」

Ad Block
阿Sa 分享後台換衫的絕密片段。

阿Sa分享後台換衫的絕密片段。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受