Ad Block Ad Block
本地
2022-10-07 10:49:25

網上熱話|東鐵讓座衝突 兩媽媽上《東張西望》落淚回應:你哋咒細路仔唔啱

分享:
網上熱話|東鐵讓座衝突 兩媽媽落淚回應:我係外國返嘅...你哋咒細路仔唔啱

東鐵讓座衝突,兩媽媽激動回應澄清。(影片截圖)

兩名女子周三(5日)在港鐵東鐵線列車車廂內,要求乘客讓座予她們的子女而起爭執,其中有女子稱,要乘客讓坐予小朋友,是因為「小朋友怕跌親」、「細路一定要坐」。隨後,二人與乘客爆發口角衝突,更導致列車一度暫停行駛。兩名女子昨(6日)主動聯絡《東張西望》,聲稱要講述事件真相。

BBC媽:我係外國返嘅

兩位媽媽兩人分別名為Sarah(化名)及陳太(化名)。Sarah指自己是BBC(British Born Chinese華裔英國人),她強調:「我係外國返嘅,我哋教育制度係,如果有優先座,有需要就要問人哋可唔可以畀坐。」及後,Sarah情緒開始激動並指:「有一位男士,好串咁鬧『我就好想見到你依家細路仔跌親整傷』。做一個媽媽,你睇到佢哋中傷你小朋友......我哋天職係保護小朋友......你咒一個細路仔,it's not right(係唔啱)。擺人哋上網,擺啲仔女上網,我哋做媽媽,做一個市民,係唔想咁唔開心,Post我哋上網歪曲晒。」

台媽:擋手機出於防衛

另一位媽媽陳太則指自己是台灣人,她亦同樣哭訴子女被拍攝,是沒有一個家長可以接受。「有哪個家長可以接受小朋友被人錄影,擺上網公審?我的小朋友完全好害怕,問為什麼你們一直在互罵。」

惟她對於用手擋著拍攝者的手機的舉動,則指:「不好意思,我真的抓住了你的手機。只是出於防衛的動作,我沒有想搶你的手機,我只是想保護我的孩子。」而兩人異口同聲表示,觸發今次事件,主因歸咎於兩地文化差異。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受